کازرون|برگزاری مراسم اختتامیه طرح خودمراقبتی و آگاهسازی با تاکید بر تاب آوری و مهارت ورزی (خاتم)در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی کازرون:مراسم اختتامیه طرح خودمراقبتی و آگاهسازی باتاکید بر تاب آوری و مهارت ورزی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بخش جره وبالاده برگزار شد. در این مراسم، رئیسی سرپرست اداره بهزیستی، منصوری ریاست آموزش و پرورش بخش جره و بالاده، شیبانی بخشدار بخش، اوحدیان کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی و جمعی از کارشناسان، والدین و دانش آموزان حضور داشتند. رئیسی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در اجرای طرح، بر اهمیت نهادینه کردن مهارت‌های خودمراقبتی در میان دانش‌آموزان و خانواده‌ها تأکید نمودند. این طرح که با تسهیلگری جیران عنبری از موسسه همیار سلامت روان ترنم نسیم زندگی کازرون به مرحله اجرا درآمد، با هدف توانمندسازی نسل جوان در حفظ سلامت جسمی و روانی و افزایش خودآگاهی صورت پذیرفت. در بخش پایانی این مراسم، از دانش‌آموزان و مادران شرکت‌کننده با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 189356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد