به گزارش روابطعمومی اداره بهزیستی شهرستان خنج، خیلتاش فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه جلسات شورای اداری باید محلی برای هماهنگی بیشتر جهت حل مسائل شهرستان باشد، اظهار داشت: انتظار می رود مدیران دستگاهها شخصاً در نشستها حضور یابند و برای رفع موانع موجود در حوزههای تخصصی خود راهکارهای عملی ارائه دهند. نساء خیلتاش با انتقاد از ضعف نظارت در برخی حوزهها، بر ضرورت نظارت مستمر و مؤثر مدیران بر زیرمجموعه تأکید کرد و افزود: مدیران باید بر عملکرد در مصرف برق، آب و گاز را یک ضرورت دانست و از مدیران دستگاههای اجرایی خواست این موضوع را از مجموعه تحت مدیریت خود آغاز کنند و بهعنوان الگوی عملی، زمینه کاهش مصرف در ادارات را فراهم سازند. وی با هشدار نسبت به ادارات پرمصرف، از پیگیری و راستی آزمایی میزان مصرف انرژی در دستگاههای اجرایی خبر داد و بر ضرورت پرداخت بهموقع قبوض و بدهی های خدماتی تأکید کرد.












نظر شما