ملارد | برگزاری مسابقات ورزشی ویژه پرسنل اداره بهزیستی به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسابقات ورزشی پرسنل اداره بهزیستی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه فرهنگی برگزار و در پایان این مسابقات از نفرات برتر توسط علیرضا محمدی سرپرست اداره، داود میرزا محمدزاده مسئول حراست و پروین یاری زاده معاون مشارکتها تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا محمدی سرپرست اداره با تاکید بر لزوم اجرای برنامه های فرهنگی در این هفته گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج نشاط و همبستگی در بین کارکنان بوده که با استقبال بسیار خوبی از سوی پرسنل همراه بود.

سرپرست اداره بهزیستی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در کنار فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی گفت: تداوم این برنامه‌ها می‌تواند ضمن ارتقای سلامت جسمی و روحی کارکنان، موجب افزایش همدلی و هم‌افزایی در مجموعه بهزیستی شود.

کد خبر 150216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد