روایتِ یک روز خدمتِ بی‌واسطه؛ درهای باز بهزیستی به روی دغدغه‌های مردم

میز خدمت بهزیستی استان تهران با هدف پاسخگویی مستقیم به مراجعین و تسهیل در رسیدگی به درخواست‌های مددجویان، با حضور سهیلا یزدان‌شناس رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و عادلی کارشناس دفتر مدیریت بهزیستی استان تهران برگزار شد و در جریان آن به امور و مطالبات مددجویان رسیدگی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بهزیستی استان تهران؛
در این برنامه که در راستای تکریم ارباب‌رجوع و افزایش دسترسی جامعه هدف به مسئولان برگزار شد، مراجعین توانستند بدون واسطه مسائل و درخواست‌های خود را با مسئولان مربوطه مطرح کنند و پاسخ‌های لازم را دریافت کنند.
در جریان این میز خدمت، پرونده‌ها و درخواست‌های مطرح‌شده از سوی مددجویان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای پیگیری و حل مشکلات آنان ارائه شد.

برگزاری میزهای خدمت از جمله برنامه‌های بهزیستی استان تهران برای ایجاد ارتباط مستقیم میان مسئولان و جامعه هدف است تا روند رسیدگی به مطالبات و مشکلات مددجویان با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

کد خبر 189679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد