به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا محمدی سرپرست اداره با تاکید بر لزوم اجرای برنامه های فرهنگی در این هفته گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج نشاط و همبستگی در بین کارکنان بوده که با استقبال بسیار خوبی از سوی پرسنل همراه بود.
سرپرست اداره بهزیستی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در کنار فعالیتهای فرهنگی و ورزشی گفت: تداوم این برنامهها میتواند ضمن ارتقای سلامت جسمی و روحی کارکنان، موجب افزایش همدلی و همافزایی در مجموعه بهزیستی شود.












نظر شما