برگزاری اولین جشنواره ورزش و بازیهای بومی و محلی فراگیر برنامه CBRدر بندرعباس

در ادامه برگزاری اولین جشنواره ورزش و بازیهای بومی و محلی فراگیر ویژه معلولین برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه در هرمزگان ، این جشنواره امروز در محل سالن ورزشی هفت تیر بندرعباس برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در دومین روز از برگزاری این جشنواره که با حضور مدیرکل ، معاون توانبخشی و دیگر مسئولین بهزیستی هرمزگان وشهرستان بندرعباس و 115 نفر از نفر از توانخواهان دارای پرونده در برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه ( CBR) برگزار شد ، ورزشکاران شرکت کننده در این جشنواره در رشته های ورزشی دومیدانی ، دارت و آمادگی جسمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند .
مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان برگزاری این جشنواره ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: با برگزاری برنامه هایی که مضمون و محتوی فرهنگی و اجتماعی داشته باشد میتوانیم به حضور چشمگیر و فعال افراد دارای معلولیت در جامعه کمک کنیم و باعث ایجاد شور و نشاط مضاعف در این قشر از گروه هدف باشیم .
غلامحسین رنجبر ادامه داد : باید شرایط و بستری را فراهم سازیم تا افراد دارای معلولیت بتوانند حضوری موثر و تاثیر گذار در اجتماع داشته باشند .
افسانه پورمحمود سرپرست بهزیستی بندرعباس نیز در ادامه تصریح کرد : توانمندسازی روانی و اجتماعی افراد دارای معلولیت در روستاها از اهمیت خاصی برخوردار است که باید نگاه ویژه به آن داشته باشیم  .
گفتنی است در پایان جشنواره ضمن  اعلام اسامی نفرات برتر جهت شرکت در مراسم اختتامیه که در تاریخ ۲۱بهمن به میزبانی میناب برگزار خواهد شد لوح سپاس از سوی مدیر کل بهزیستی استان  به هیات داوران و جمعی از تسهیلگران محلی و میانی اهدا شد.

کد خبر 13452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد