پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان به مناسبت روز روانشناس و مشاور

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان در پیامی نهم اردیبهشت‌ماه "روز روانشناس و مشاور" را به همه روانشناسان و مشاوران به ویژه شاغلان در بهزیستی استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است :

نهم اردیبهشت ماه، روز روانشناس و مشاور، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تلاش‌های بی‌وقفه و خدمات ارزنده‌ی متخصصان این حوزه در ارتقای سلامت روان جامعه است.

نقش روانشناسان و مشاوران در دنیای پیچیده امروز، بیش از هر زمان دیگری آشکار است و شیوع آسیب های روانی و اجتماعی جامعه، ضرورت توجه به علم روانشناسی و مشاوره را بیش از پیش افزایش می دهد .

سازمان بهزیستی به عنوان یکی از متولیان اصلی  کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی با رصد مسائل اجتماعی و شناخت دقیق، موشکافانه و اصولی آسیب ها و به مدد مشاوران و روانشاسان متخصص و متعهد از طریق ارائه خدمات روانشناسی ، مشاوره ، پایگاه های سلامت اجتماعی، اورژانس اجتماعی و دهها فعالیت دیگر در جهت تأمین و ارتقاء سلامت روان و سلامت اجتماعی جامعه تلاش می کند.

لذا اینجانب بر خود لازم می دانم ، با تقدیر از تلاش ها و خدمات ارزشمند کلیه روانشناسان و مشاوران ، نهم اردیبهشت ، روز روانشناس و مشاوره را به جامعه روانشناسی و مشاوره به ویژه روانشناسان و مشاوران شاغل در بهزیستی استان هرمزگان و مراکز تحت نظارت تبریک عرض نموده و برای تلاشگران این عرصه موفقیت و سربلندی را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 106689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد