برگزاری نشست هم اندیشی بهبود کیفیت مراکز مراقبتی و توانبخشی بیماران روانی مزمن در بهزیستی گیلان

صبح روز سی ام فروردین ماه ، نشست هم اندیشی بهبود کیفیت مراکز مراقبتی و توانبخشی بیماران روانی مزمن با حضور آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان، دکتر عابدین قاسمیان معاون توانبخشی بهزیستی استان، کارشناسان بهزیستی استان و جمعی از مدیران مراکز مراقبتی و توانبخشی بیماران روانی مزمن در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی استان گیلان؛ در این نشست از تلاش های مدیران و کارکنان مراکز مراقبتی و توانبخشی بیماران روانی مزمن قدردانی کرد و گفت: کلیه مراکز مراقبتی و توانبخشی که تحت نظارت بهزیستی فعالیت می کنند بعنوان یاریگران سازمان محسوب می شوند و با توجه به اینکه نوع فعالیت در مراکز اعصاب و روان و بیماران ذهنی از شرایط خاصی برخوردار است می بایست به این مراکز نگاه ویژه ای داشت.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی همواره پشتیبان کلیه مراکز تابعه است، اضافه کرد: خدمت به مددجویان با هر نوع شرایط ویژه، جزو وظایف اصلی بهزیستی است و در این مسیر همواره حامی و پشتیبان مراکز تحت نظارت هستیم تا بهترین خدمات به مددجویان ارائه شود.

طوفانی در ادامه به حمایتهای دستگاه های نظارتی و اجرایی در خصوص عرضه خدمات بهینه به مددجویان بهزیستی، اشاره کرد و گفت: با توجه به منابع محدود بهزیستی در جهت ارائه خدمات به مددجویان، هماهنگی های لازم با برخی از دستگاه ها و نهادهای خدماتی حمایتی صورت گرفت تا از ظرفیتهای موجود در جهت تامین اقلام خوراکی و پوشاکی و همچنین دارو استفاده کنیم تا بتوانیم بخشی از نیازهای جامعه هدف بهزیستی را تامین نماییم.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان ، با تاکید بر لزوم نظارت و بازدید کارشناسان حوزه های تخصصی از مراکز تحت نظارت بهزیستی، خاطر نشان کرد: پیگیری و نظارت دقیق بر مراکز، موجب رفع موانع و چالش های موجود خواهد شد و امید است تا با همکاری و همیاری همه جانبه،  بسیاری از کاستی های مراکز در جهت ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف بهزیستی برطرف شود.

همچنین در این نشست سایر اعضا نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و پیرامون مباحثی همچون: فرایند پذیرش، نحوه نگهداری و ترخیص بیماران، به کار گیری نیروهای متخصص و سایر موارد مرتبط گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 106064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد