انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل بهزیستی گیلان و بانک قرض الحسنه مهر ایران

در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف و کارکنان بهزیستی؛ تفاهم نامه همکاری ما بین اداره کل بهزیستی گیلان و بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان و محمدرضا نجفی شعاع مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان و سایر کارشناسان دو دستگاه، منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی استان؛ در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از ارائه خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مراجعین و اقشار نیازمند اظهار داشت: با توجه به تعدد خدمات بهزیستی، در صدد هستیم تا در وهله اول، بهترین خدمات در راستای توانمندی مددجویان شامل حال جامعه هدف بهزیستی شود.

وی با ابراز امیدواری در خصوص پرداخت تسهیلات و وام های کم بهره در جهت اشتغالزایی مددجویان، خاطر نشان کرد: اشتغالزایی و کار آفرینی مددجویان، یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی است که انشاالله با انعقاد این تفاهم نامه و تداوم همکاری بیشتر، بستر مناسب در زمینه اشتغالزایی مددجویان فراهم گردد.

طوفانی در ادامه بر اهتمام و همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص تامین جهیزیه مددجویان و فرزندان تحت حمایت بهزیستی و همچنین ارائه خدمات درمانی تاکید کرد و گفت : طی انعقاد این تفاهم نامه به دنبال این هستیم که علاوه بر مددجویان، سایر بخش های دولتی و غیر دولتی سازمان  نیز از خدمات ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران بهره مند شوند.

مدیر شعب بانک مهر ایران در استان گیلان نیز ضمن ارائه توضیحات در خصوص عرضه تسهیلات بانک مهر ایران از قبیل پرداخت وام های کم بهره، تسهیلات کارت خرید ، کمک هزینه خرید جهیزیه و درمان و سایر نیازهای خدمت گیرندگان، آمادگی این بانک را طی انعقاد تفاهمنامه حمایتی با هدف برطرف کردن مشکلات معیشتی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر و جمعیت هدف بهزیستی از طریق پرداخت وام های قرض الحسنه کم بهره اعلام کرد.

نجفی شعاع  ابراز امیدواری کرد تا خدمات و وام های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سریعترین زمان و با بهترین شرایط بر اساس قانون بانکی کشور در اختیار خدمت گیرندگان قرار گیرد.

کد خبر 106445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد