اولین فراخوان دعوت به همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی، مؤسسات و مراکز غیر دولتی

اولین فراخوان دعوت به همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی، مؤسسات و مراکز غیر دولتی در تشکیل و افزایش گروههای همیار سلامت روانی اجتماعی، دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اعلام شد.

اداره کل بهزیستی استان تهران در نظر دارد در راستای ارتقا گروه های آموزش دیده فعالیتهای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، برگزاری مرحله دوم کارگاه آموزشی گروههای همیار را به بخش غیردولتی واگذار نماید. لذا مقتضی است مؤسسات و مراکز متقاضی واجد شرایط ذیل با مراجعه به معاونت امور توسعه پیشگیری استان (دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی)، مدارک را ارائه و اعلام آمادگی نمایند.  

شرایط متقاضی:

  1. انجام طرح های و برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء سلامت اجتماعی در اهداف اساسنامه مؤسسه متقاضی درج شده باشد.

  2. پروانه تأسیس و  فعالیت دارای اعتبار زمانی از مراجع ذیصلاح باشد.

  3. مؤسسات و مراکز که در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزش های پیشگیرانه فعالیت می کنند و سابقه کار بیشتری دارند، در الویت قرار دارند.

  4. معرفی تسهیلگر مشروط بر گذراندن دوره های رَه یافت های مشارکتی و تسهیلگری اجتماعی در محله با ارائه گواهی معتبر (تائید شده توسط بهزیستی)  

  5. نداشتن پرونده مفتوح نظارتی در کمیسیون ماده ۲۶ استان.

  6. نداشتن سابقه تخلف حرفه ای در زمان فعالیت و تائید آن توسط بهزیستی استان.

  7. حُسن سابقه مؤثر و رعایت شئونات اسلامی.

  8. عدم شمول قانون منع مداخله کارکنان دولت.

و دیگر موارد لازم الاجرا طبق شیوه نامه اجرایی که توسط معاونت امور توسعه پیشگیری ارائه خواهد شد.

واجدین شرایط و علاقمندان به همکاری در اجرای برنامه فوق از تاریخ انتشار به مدت ۵ روز کاری فرصت دارند درخواست خود را به دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی معاونت امور توسعه پیشگیری استان ارائه نمایند.

کد خبر 99937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد