شهرری | بیش از ۴ میلیارد ریال فطریه جمع آوری و توزیع شد

۴ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال فطریه و کفاره جمع آوری شده در بهزیستی شهرستان ری بین مدد جویان و جامعه هدف بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مژگان لشگری معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال ۴میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال فطریه و کفاره توسط مردم به پایگاه های جمع آوری این اداره پرداخت شده است  گفت : از این مبلغ ، وجوهات مربوط به فطریه عام و سادات پرداخت شده  و درمورد کفاره نیز پس از تهیه اقلام مورد نیاز مربوط به کفاره ، توزیع انجام خواهدشد.

لشگری با تأکید براین که فطریه جمع‌ آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن و در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می شود اشاره کرد:مبالغ جمع آوری شده برای تأمین مایحتایج افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، بانوان سرپرست خانوار و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی هزینه شده است.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان ری در پایان ضمن قدردانی از تمامی مردم شریف شهرستان ری ونیکوکاران ارجمند که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه‌ای از نیازهای جامعه هدف گرفتند افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و تنگناهای معیشتی خانواده‌های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیرین هستیم.

کد خبر 106811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد