شهریار | در سال جهش تولید و مشارکت مردمی، برگزاری دومین نشست صنعتی مشارکتی بهزیستی شهرستان با حوزه صنعت

با هدف ایجاد اشتغال جامعه هدف بهزیستی شهریار، رئیس و جمعی از مسئولین اداره بهزیستی شهریار با مسئولین شرکت نصیر لوازم جلسه ای تشکیل دادند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ناصر نیک افشار رئیس بهزیستی شهرستان شهریار در راستای ایجاد اشتغال جامعه هدف بهزیستی شهرستان و کسب درآمد پایدار برای این عزیزان، به همراه جمعی از مسئولین این اداره با عوامل شرکت نصیر لوازم سازنده سوئیچ و قفل خودرو با هدف انعقاد تفاهم نامه فی مابین، جلسه هم افزایی و هماهنگی در این راستا  تشکیل داد.

نیک افشار ضمن اعلام این خبر که وظیفه بهزیستی در زمینه توانمندسازی مددجویان، فراهم نمودن راه های ایجاد اشتغال است تاکید کرد: ایجاد زمینه اشتغال برای معلولین، افراد بهبود یافته و جامعه هدف جز اولویت های برنامه این اداره می باشد.

وی این حرکت را در ایجاد اشتغال زایی برای مددجویان بهزیستی شهرستان، الگویی برای سایر شرکت ها و مجموعه های تولیدی در شهرستان در حرکت به سمت جهش تولید عنوان کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه  مقرر شد  توسط مجید واحدی مدیر توانمندسازی افراد بهبود یافته نیز در راستای اشتغال افرادی که در گرمخانه بسر می برند و نیز مددجویانی که اعتیاد خود را ترک نموده اند و جویای کار می باشند برای  اشتغال معرفی گردند.

لازم به ذکر است اولین جلسه مشترک بهزیستی با حوزه صنعت در هفته گذشته با مدیر روابط عمومی شرکت مینو برگزار شد.

کد خبر 106813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد