شهرری | بازدید از مرکز شبه خانواده دختران

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی مدیر بهزیستی این شهرستان از مرکز شبه خانواده دختران تحت پوشش بهزیستی شهرستان ری بازدید کرد.

به گزارش  روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی داود خادم مدیر بهزیستی این شهرستان باحضور در مرکز شبه خانواده دختران، ضمن دیدار و گفتگو با مربیان و دختران حاضر، از بخش های مختلف این مرکز بازدید کردند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این بازدید و در جمع دختران و مربیان حاضر در مرکز با اشاره به امکانات و فضای مناسبی که از سوی مرکز شبه خانواده ایجاد شده است، گفت: در شرایط فعلی وظیفه اصلی شما دختران گرامی تحصیل و یادگیری علوم مختلف از جمله تسلط بر یک یا دو زبان خارجی رایج در دنیا می باشد. زیرا با یادگیری و افزایش دانایی است که فضاهای تاریک مسیر پیشرفت برای شما روشن شده و می توانید به اهداف نهایی خود دست پیدا کنید.

وی افزود: نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه نمایید یادگیری مهارت های عملی در کنار تحصیل و مهارت های تئوری می باشد. درحال حاضر فضا، امکانات و شرایط خوبی در این مرکز برای شما فراهم شده که حتی در برخی خانواده های تک گروهی نیز شاهد آن نیستیم. شما عزیزان باید از این شرایط به نحو احسن استفاده نمایید و بر مهارت های فردی خود بیافزایید.

باب الحوائجی در ادامه با تأکید بر لزوم یادگیری مهارت های فردی در میان دانش آموزان ساکن در این مرکز گفت: علاوه بر تسلط به زبان های خارجی، یادگیری و تسلط به علوم رایانه و فناوری اطلاعات نیز یکی از الزامات زندگی فردی و حرفه ای در دنیای پیشرفته کنونی است که همه چیز درحال حرکت به سوی هوشمند شدن و فراگیر شدن علوم رایانه ای بر تمامی جنبه های زندگی انسان ها می باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر تحصیل و فراگیری مهارت های فردی، توجه به فعالیت های هنری و یادگیری و تسلط بر یک یا چند حوزه مختلف هنر می تواند در زندگی حرفه ای و آینده شما بسیار اثرگذار باشد. در این راستا ممکن است برخی از شما به تنهایی قادر به کشف استعدادهای هنری خود نباشید که در اینجا نقش مربیان و مسئولین حاضر در مرکز می تواند بسیار مهم و مؤثر بوده و به شما در کشف و بارور شدن خلاقیت های هنری تان کمک شایانی کند.

معاون استاندار تهران افزود: امروز برای شما دختران عزیزم زمان رشد و پیشرفت و پشت سر گذاشتن تمامی مشکلات و محرومیت ها می باشد. با خود و دیگران مهربان باشید و برای افراد پیرامون خود آرزوهای خوب نمایید. در این صورت است که خداوند متعال درهای لطف و رحمت خود را به روی شما خواهد گشود و آینده ای درخشان برای شما رقم خواهد خورد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان این بازدیداز مربیان حاضر در این مرکز که بعنوان مادران معنوی در تمامی لحظات و شرایط در کنارفرزندان حضور دارند تقدیر و تشکر نموده و ضمن اهدا هدایا به دختران مقیم مرکز از درگاه خداوند سبحان سلامتی و مؤفقیت های روزافزون را برای آنها آرزو کرد.

کد خبر 105872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد