فیروز کوه | آمادگی اداره بهزیستی در راستای دریافت زکات فطره

بهزیستی شهرستان فیروزکوه آمادگی دریافت زکات فطره، کفاره، و سهم سادات را دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان فیروزکوه در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید سعیدفطر از استقرار پایگاه‌های زکات فطریه در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

علی اصغر عموزاده گفت: بر اساس فتوای مراجع عظام تقلید، مومنین روزه دار می‌توانند زکات فطره و کفاره خود را به بهزیستی که متولی حمایت از ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی است، پرداخت کنند.

وی با قدردانی از کمک و همراهی خیران و مردم خیراندیش شهرستان فیروزکوه از جامعه هدف بهزیستی، افزود: خیران و عموم مردم روزه دار می‌توانند با اهداء زکات فطره و کفاره روزه خود به سازمان بهزیستی، ما را در خدمت رسانی به این قشر از جامعه حمایت کنند.

عموزاده افزود: مردم عزیز می توانند با وارد کردن کد دستوری#۱۲۳* از طریق تلفن همراه وجوهات فطریه و کفاره را پرداخت نمایند. ویابه شماره شناسه فیروزکوه: ۳۰۲۳۱۳۱۵۷۴۱۳۲۴۳۸۵۵۴۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ وی عنوان کرد: جذب مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات مددجویان نقش بسزایی دارد، ادامه داد: نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف بهزیستی در اسرع وقت توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: جمع آوری زکات فطریه و کفاره شهروندان تا یک روز پس از عید سعید فطر ادامه دارد.

کد خبر 105578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد