ملارد |  آمادگی اداره بهزیستی جهت دریافت زکات فطره

داود فهیم راد رئیس اداره بهزیستی ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران گرامی گفت: اداره بهزیستی شهرستان ملارد با استقرار ده پایگاه در سطح شهرستان آمادگی دریافت زکات فطره، کفاره و سهم سادات را دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، فهیم راد با اشاره بر نقش بهزیستی در رساندن کمک های خیرین به جامعه هدف گفت: در تمامی طول سال از طریق معاونت مشارکتهای مردمی آمادگی دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین هستیم تا با کمک اعتبارات سازمانی بتوانیم گوشه ای از مشکلات توانخواهان و مددجویان را رفع کنیم.

رئیس اداره بهزیستی با اشاره به برگزاری نماز باشکوه سیاسی عبادی در شهرستان ملارد و حضور پایگاههای بهزیستی در محل مصلی گفت: موارد جمع آوری شده مربوط به زکات فطره جهت کمک هزینه درمان معلولان، کمک هزینه های تحصیلی، امرار معاش، مسکن و بسیاری موارد دیگر که توسط مددکاران بررسی و در اولویت هست هزینه می شود.

مریم سلطانی مسئول امور مشارکت های مردمی نیز با توضیح فعال بودن اداره بهزیستی در روز عید فطر گفت: امسال در کنار استقرار صندوق های فطریه به جهت سهولت در دریافت فطریه دستگاه کارت خوان هم در پایگاهها هست تا روزه داران محترم بتوانند بدون حمل پول نقد و نگرانی از تهیه آن زکات فطریه خود را پرداخت نمایند.

کد خبر 105574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد