شهرری | آمادگی ۶۰ پایگاه جمع آوری  زکات فطریه در شهرستان

مدیر بهزیستی شهرستان ری ضمن اعلام این خبر گفت: ۶۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در شهرستان ری برای دریافت فطریه شهروندان مستقر می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به اینکه فطریه تمرین سخاوت و  نیکو کاری است و طی چند روز آینده عید سعید فطر را در پیش رو داریم، اظهار کرد: ۶۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در تمام بخش‌های شهرستان ری آماه دریافت فطریه شهروندان هستند.

وی گفت: پایگاه جمع آوری زکات فطریه در روز عید سعید فطر در میادین اصلی و محل‌های برگزاری نماز عید فطر در شهرری و شهرهای باقرشهر، حسن آباد، فشافویه، قیامدشت، قلعه نو و کهریزک مستقر خواهند بود.

در ادامه مدیر بهزیستی  بهزیستی شهرستان ری با اشاره به اینکه مبلغ فطریه گندم ۶۵ هزار تومان و فطریه برنج ۱۸۰ هزار تومان اعلام شده است، افزود: پرداخت زکات فطریه، به صورت غیرنقدی از طریق دستگاه پوز نیز قابل دریافت است. خادم بیان کرد: همچنین شهروندان می‌توانند، مبالغ زکات فطریه خود را بدون مراجعه حضوری، از طریق شماره حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ و با کد شناسه ۳۷۵۳۱۳۱۵۷۴۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ واریز و در صورت تمایل تصویر فیش واریزی را به شماره همراه ۰۹۱۲۹۷۲۵۷۱۶ در پیامرسان‌های بله یا ایتا ارسال کنند. ویا از کد دستوری *۷۲۴*۵۵۵# استفاده نمایند.

وی در پایان با بیان اینکه مبلغ فطریه دریافت شده در سال گذشته بیش از ۳۳۴ میلیون تومان در سطح شهرستان بوده است، خاطرنشان کرد: مبالغ زکات فطریه بلافاصله پس از جمع آوری، به دست نیازمندان و افراد تحت پوشش خواهد رسید.

کد خبر 105483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد