۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
پیشوا | برگزاری ضیافت افطار

ضیافت افطار به میزبانی مرکز اقامتی زنان معجزه آریا پاک و با همکاری اداره بهزیستی و با حضور ابراهیم تاجیک نوری فرماندار، تقی زاده دادستان، هیودی معاون پشتیبانی و محمدی معاون سلامت اجتماعی بهزیستی استان تهران و جمعی از مسئولین دولتی ومدیران مراکز غیر دولتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمدی معاونت پیشگیری پس ازخوش آمد گویی به مدعوین دراین مراسم و تقدیر و تشکر از سرپرست بهزیستی شهرستان پیشوا گفت: اعتیاد به دلیل ماهیت پیشرونده ای که دارد سلامت یک فرد را به خطر می اندازد؛ اگر نیم نگاهی به پیامدها و عوارض اعتیاد به مواد مخدّر بیندازیم خواهیم دید که پیامدهای اعتیاد جامعه، فرد و خانواده را از نظر اقتصادی، اجتماعی، روانی و جسمی در برمی گیر. مرکز اقامتی معجزه آریا پاک یکی از مراکز اقامتی استان تهران است که با مجوز فعالیت می کند و ازایشان بابت برگزاری این مراسم کمال قدردانی را داریم.

پس از آن نیز تاجیک نوری فرماندار پیشوا پس از تشکر از مدیر مرکز اقامتی و سرپرست اداره بهزیستی به دلیل تلاش در راستای بهبود افراد گرفتار اعتیاد، بهبودی پایدار افراد بستری درمراکز اقامتی را یکی از اولویت‌های این مراکز برشمرد که دراین راستا نیاز است از نظرات کارشناسان در جهت توانمند سازی افراد درحال بهبودی استفاده شود.

کد خبر 105350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد