شهر قدس | حضور گسترده پرسنل و مددجویان و همچنین مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان در راهپیمایی روز قدس

مسئولان، پرسنل و مددجویان و کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان قدس همراه با دیگر مومنین روزه دار و خداجوی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد آزادی و آزادگی و تنفر از استعمار و ظلم را سر دادند.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان تهران، راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه ۱۷ فروردین مصادف با ۲۵ رمضان المبارک- در شهرستان برگزار و مراسم راهپیمایی به نمازجمعه ختم شد.

در شرایط فعلی که مردم، زنان و کودکان غزه در چند ماه اخیر زیر رگبار وحشیانه و بی‌رحمانه موشک و گلوله‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال نابودی و نسل‌کشی هستند، احساسات انسانی و بشری حکم کرد که همه ملل آزاده جهان برای همدردی با مظلومان غزه و فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

پرسنل بهزیستی و مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان قدس از ابتدای مراسم و گروه های  مختلف معلولین از جمله ضایعه نخاعی، جسمی و حرکتی، نابینا و ناشنوا با پیوستن به انبوه راهپیمایی کنندگان از میدان قدس تا مصلی بزرگ قدس راهپیمایی کرده و هم صدا با  همشهریان خود فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس سرداده و رهایی قدس شریف و همه مسلمانان گرفتار در ظلم و ستم مستکبران بویژه مردم مظلوم غزه را  فریاد زدند.

کد خبر 105344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد