شهریار | دیدار نوروزی رئیس و مسئولین بهزیستی با فرماندار ویژه شهرستان

به مناسبت ایام نوروز و در راستای بیان اقدامات انجام گرفته در سال گذشته و تمهیدات پیش بینی شده برای سال جاری ناصر نیک افشار رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار به همراه معاونین و مسئولین این اداره با علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار دیدار کردند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان شهریار در این دیدار ضمن تبریک سال نو گفت: سال گذشته با چالش‌های بسیاری در حوزه مددجویان روبرو بودیم که به حول قوه الهی و تلاش همکارانم توانستیم آن را مرتفع کنیم.

 وی افزود : کار در بهزیستی نیاز به حوصله و صبر زیادی دارد و مسائل و مشکلات مددجویان نیازمند سعه صدر همکارانم می‌باشد که خوشبختانه در این حوزه توانستیم بسیار خوب عمل کنیم و سالی متفاوت را در حوزه خدمتگزاری به افراد تحت پوشش سپری کنیم.

 علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته با اشاره به موضوعات مهم امروز در حوزه کودکان کار گفت: ساماندهی و رفع مشکل کودکان کار از وظایف مهمی است که باید در اولویت کار همگی قرار گیرد تا این نازیبایی اجتماعی که تاثیر خوبی بر روح و روان مردم ندارد مرتفع گردد.

فاتحی نژاد در ادامه افزود : متاسفانه اکثر کودکان کار از مهاجرانی هستند که از کشورهای پاکستان و افغانستان به کشور ما و به پایتخت وارد شده اند و معضلات اجتماعی آن گریبان‌گیر شهرهای حاشیه پایتخت را شده است که باید در این راستا به صورت ضرب العجلی و سریع وارد عمل شویم البته فرهنگ سازی در خصوص عدم کمک به این کودکان که باعث رواج تکدی گری می‌شود مسئله دیگری است که باید به آن اهتمام ورزید.

 فرماندار ویژه شهرستان شهریار در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به طرح ساماندهی دستفروشان در خیابان ولیعصر شهریار گفت: امسال با هماهنگی همه دوستان توانستیم ساماندهی خوبی را در خیابان ولیعصر انجام دهیم و این خیابانی که هر سال در ایام نزدیک به سال نو مملو از دستفروشان بود ولی امسال بسیار متفاوت و بدون دستفروشان ساماندهی شد که نشان می‌دهد برای قانونمند ساختن بسیاری از موارد نیاز به اهتمام جمعی است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به شعار سال جدید یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را نیز در تبیین سیاست‌های اصلی کشور جهش تولید با مشارکت مردمی را به عنوان شعار سال انتخاب کردند لذا تمام برنامه‌های ادارات و دستگاه‌ها باید نسبت به این سیاست هدف‌گیری و اولویت بندی شود تا ان شاالله بتوانیم در این راستا به بهترین شکل گام برداریم.

 پایان بخش صحبت‌های فرماندار ویژه شهرستان شهریار بحث ساماندهی معتادین متجاهر بود که در این راستا از همکاری‌های ویژه اداره بهزیستی نیز قدردانی و پر تلاش مضاعف در سال جاری تاکید نمود.

کد خبر 105338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد