شهرری | دیدار با نمایندگان معلولین و حوزه مناسب سازی

نشست هم اندیشی داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری و فاطمه غفارنژاد معاونت توانبخشی با نمایندگان معلولین وحوزه مناسب سازی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری در این خصوص بیان کرد: به منظور ایجاد و گسترش همکاری های لازم، افزایش تعاملات، توسعه کمی و کیفی خدمات به افراد دارای معلولیت این دیدار صورت پذیرفت.

داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری در ادامه حوزه مأموریتی سازمان بهزیستی را وسیع قلمداد کرد و گفت: اما این مأموریت تنها در درون سازمان بهزیستی دنبال نمی‌شود، بلکه حمایت از معلولین بایستی در سازمان‌های دیگر نیز اتفاق بیفتد و دستگاه‌های مختلف ذیل این مأموریت کلی، مسئولیت‌هایی را بر عهده بگیرند و همه کمک کنند تا قانون جامع حمایت از معلولین به خوبی اجرا شود.

خادم خاطرنشان کرد: قانون جامع حمایت از معلولین بسیار متعالی است اما از لحاظ پشتیبانی‌های بالادستی محدود است و اجرای قوانین در پیچ و خم اعتبارات ناکافی گرفتار می‌شود.

مدیر بهزیستی شهرستان ری  در این جلسه با اشاره به لزوم دسترس پذیری ادارات برای افراد کم توان به انجام موارد مناسب سازی تاکید داشت. و گفت یکی از حقوق افراد دارای معلولیت و سالمندان استفاده مناسب از فضاها و اماکن عمومی است و وظیفه ما اهتمام بر اجرای مناسب سازی شهر جهت حضور شهروندان معلول و کم توان است.

در ادامه جلسه نیز برخی ازفعالین حوزه مناسب سازی  نیاز های جامعه هدف و مددجویان را مطرح نمودند که مورد بررسی قرار گرفته و تصمیماتی نیز در جهت در رفع موانع مناسب سازی اتخاذ شد.

در پایان از فعالان حوزه مناسب سازی با اهدائ لوح تقدیر شد.

کد خبر 104341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد