شهرری | برگزاری همایش تجلیل از بهبود یافتگان موفق

به مناسبت اعیاد شعبانیه همایش تجلیل از بهبود یافتگان موفق با عنوان " آغاز تغییر" با حضورافراد بهبود یافته به همراه خانواده هایشان و تجلیل از خانواده شهدا مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت اعیاد شعبانیه و باهمت وتلاش مدیران مراکز اقامتی تحت نظارت بهزیستی شهرستان ری و همکاری بهزیستی این شهرستان همایش تجلیل از بهبود یافتگان موفق به همراه خانواده هایشان و تجلیل از خانواده شهدا مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری با خانواده های شهداء مبارز با مواد مخدر، افراد بهبود یافته، مدیران مراکز اقامتی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر، تعدادی از مسئولین شهرستانی، مدیربهزیستی شهرستان ری و معاونین این اداره درسالن همایش ولیعصر فرهنگسرای ولاء این شهرستان برگزارشد.

داود خادم مدیربهزیستی شهرستان ری در این مراسم بیان کرد: اراده قوی فرد در مسیر بهبودی امری ضروریست و در این راه اگر بدنبال انگیزه و حمایت بیشتری هستید، بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در کنار شما هستند.

مدیر بهزیستی شهرستان ری اظهار کرد: بهبودی در این معنا نمی شود که صرفا از علائم مصرف ومواد دور شویم و به سمت درمان می رویم بلکه شرط کافی اینست که علائم ارتباط دهنده کیفیت زندگی را در خودمان پرورش دهیم.

وی رشد و بالندگی، جامعه پذیری و تکریم ارزش های خانواده را از جمله عوامل موثر بهبودی خواند و گفت: در کنار روند درمان باید از عوامل یاد شده محافظت کنیم تا ارتباط یک فرد بهبود یافته با جامعه تعمیم بخشیده شود و همه این موارد زمانی میسر می شود که هدفمند گام برداریم.

خادم در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان و حامیان این همایش افزود: بهبود یافتگان پس از درمان برای ورود به اجتماع می توانند از تسهیلات خود اشتغالی سازمان بهزیستی استفاده کنند که بسته های حمایتی مانند بیمه خویش فرمایی کمکی در این راستاست. همچنین می توانند از سامانه جستجوی شغل بهره گیرند و با ارسال رزومه کارفرمایان به استخدام آنان بپردازند، البته در این مسیر همواره می توانید از مشاوره های دولتی و خصوصی بهزیستی بهره بگیرید تا بهترین راه را برای پیشرفت خود برگزینند.

 مدیربهزیستی شهرستان ری در ادامه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر را شهدای راه انسانیت و پیکار در پهنه صیانت از سلامت بشریت دانست و افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر باعث گسترش فرهنگ ایثار و پایداری در جامعه و مقابله با تهدیدات و آسیب‌های ناشی از مُعضل مواد مخدر خواهد شد.

خادم اشاره کرد: برای امنیت امروزمان شهدا جان خود را بر کف گذاشتند تا این انقلاب به ثمر نشیند لذا ما نیز باید در راستای حفظ این ارزش ها بکوشیم.

مدیر بهزیستی شهرستان ری تاکید کرد: بزودی به یک روز سر نوشت ساز نزدیک می شویم هیچ مسئله ای مهم تر از ١١ اسفند نیست. آن روزی که تمام دشمنان بهمراه رسانه های معاندشان سعی در تخریب آن دارند درحالیکه از اراده قوی ملت ایران بی خبرند.

وی ادامه داد: ما با تصمیم خود حتما سرنوشت سازی خواهیم کرد و با آمدن به پای صندوق های رای به یاوه گویان و مخالفان نظام اسلامی اثبات خواهیم کرد که ایران و ایرانی به حاشیه نخواهد رفت.

گفتنی است: این مراسم با حضور باقرآبادی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری، امین پور مشاور اداره کار امور اجتماعی شهرستان ری در جمع ٣٠٠ نفر از بهبود یافتگان شهرستان ری برگزارشد و برنامه هایی همچون  تقدیر ازخانواده شهدا مبارزه با مواد مخدر، تقدیر ازپلیس مبارزه با مواد مخدر، تقدیر از بهبود یافتگان موفق ، گروه سرود نوجوانان، سخنرانی انگیزشی، موسیقی سنتی زنده، سخنرانی بهبودیافتگان موفق، اجرای موسیقی زنده بخشی از این همایش بود.

کد خبر 102658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد