شهرقدس| دیدار شورای اداری و رؤسای ادارات با فرمانده سپاه

رئیس بهزیستی شهرستان قدس به مناسبت ایام ولادت سرداران کربلا و روز پاسدار به همراه رؤسای ادارات دیگر، با حفیظی فرمانده سپاه شهرستان قدس و عابدیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بیضایی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران فرمانده حوزه ادارات و کارگری شهرستان در این جلسه اظهار داشت: پاسداری، فقط محدود به سازمان و لباس نیست؛ پاسداری یک فرهنگ ناب است و بسیجیانی که مجاهدانه در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

در ادامه  حفیظی فرمانده سپاه شهرستان قدس گفت: نقش ما، یک نقش تاریخی و تمدن ساز است؛ امروزه دشمن به دنبال ایجاد تنش، تغییر فضا و تجزیه قدرت های منطقه غرب آسیا است.

وی افزود: دشمنان خبیثی چون آمریکای جنایتکار و رژیم موقت و جعلی صهیونیستی، پس از بحث تجزیه، به دنبال جنگ های نیابتی در بیرون از مرز های ما هستند و سپس می‌خواهند با مشغول کردن کشور در آن نقطه، از داخل ضربه بزنند.

حفیظی ادامه داد: یکی از مؤلفه های جنگ داخلی، ایجاد نارضایتی در بین مردم است. این ناامیدی در بین مردم، با اقدامات رسانه‌ای دشمن همراه است و از این بستر بهره می‌گیرند تا این مسئله را به جامعه تزریق کنند.

فرمانده سپاه شهرستان قدس در پایان تصریح کرد: الگوی انقلاب اسلامی، امروز در مقابل چشم همه دنیا می‌درخشد؛ باید همه توانمان را خالصانه برای خدمت به مردم بگذاریم و حواسمان باشد که خدایی ناکرده در زمین دشمن بازی نکنیم، چرا که رسانه‌های معاند دنبال عوام فریبی هستند.

کد خبر 102648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد