زاکانی در جریان آخرین وضعیت بازپروری معتادان متجاهر قرار گرفت 

شهردار تهران به همراه مدیرکل بهزیستی استان تهران و جمعی از مسؤلان از مراکز ویژه نگهداری از معتادان متجاهر (ماده ۱۶) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان تهران؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران و دستیار ویژه رئیس جمهور در موضوع آسیب های اجتماعی،  محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها، روز جمعه، (۲۷ بهمن) از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی شفق بازدید کردند.

حضور در کارگاه‌های متنوع اشتغال مددجویان در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی فشافویه از دیگر بخش‌های بازدید رئیس سازمان زندان‌ها و شهردار تهران بوده است.

این اقدام در راستای تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاه های متولی در ساماندهی و توانمند سازی معتادان متجاهر انجام گرفت. توسعه حرفه‌آموزی و اشتغال‌زایی برای زندانیان از دیگر اهداف این بازدید اعلام شده است.

در این بازدید معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها، معاون دادستان و رئیس دادسرای انقلاب تهران، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله، علیرضا محمدی معاون سلامت اجتماعی بهزیستی استان تهران و مدیرکل زندان‌های استان تهران حضور داشتند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور هم‌چنین در ادامه این بازدید از مراکز ماده ۱۶ زیادیان، شفق و سروش نیز بازدید و در جریان آخرین وضعیت ساماندهی و بازپروری معتادان متجاهر قرار گرفت.

کد خبر 102608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد