مریوان/ برگزاری جلسه کارگروه اشتغال

جلسه کارگروه اشتغال، حول محور کارآفرینی ، ایجاد اشتغال، توسعه شغلی و انتقال تجارب، باحضور اسماعیل احمدی فرماندار شهرستان ،علیرضا یونچی فعال اقتصادی و داور برنامه تلویزیونی میدون ،رئیس اداره بهزیستی شهرستان ، کارشناس اشتغال ،مسئولین مراکز مثبت زندگی، روسای ادارات و جمعی از فعالین اقتصادی و کارآفرینان، در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ،اسماعیل احمدی فرماندار شهرستان مریوان،این شهر را شهری متفاوتی از ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی و اقتصادی معرفی کرد وافزود: با وجود فاصله ۱۵ کیلومتری با نقطه صفرمرزی،میتوانیم از لحاظ رونق اقتصادی و اجتماعی با شهرهایی که در عمق کشور وجود دارند مقایسه شویم.

وی در ادامه به ویژگی هایی از جمله میانگین رشد جمعیتی مناسب ،مرزی بودن و مهاجرت پذیری،وجود اراضی درجه یک و دو ، گردشگری در ابعاد فرهنگی،آموزشی،مذهبی و کشاورزی و همچنین رتبه بندی بالای مرز باشماق اشاره کرد.

علیرضا یونچی فعال اقتصادی کشور با اشاره به اینکه تاجران و تولید کنندگان وظیفه شرعی، عرفی و اخلاقی دارند، هرچیزی را که یاد گرفته‌اند و در آن تخصص پیدا کرده‌اند را در اختیار مردم قراردهند، تاکید کرد: حتی برای تفریح هم شده جای جای ایران را بگردید و آن را به دیگران آموزش دهید، این جهاد من و شماست.

وی دو فاکتور امنیت و سلامتی را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: مردم هر چقدر بیشتر اطلاعاتشان بالا برود به همان اندازه درآمدشان هم بالا خواهد.

مریوان/ برگزاری جلسه کارگروه اشتغال

مریوان/ برگزاری جلسه کارگروه اشتغال

مریوان/ برگزاری جلسه کارگروه اشتغال

کد خبر 99970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد