در رسانه | کمک به کودکان بازمانده از تحصیل؛ خدمتی دیگر از دولت سیزدهم و وزارت کار است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان صبح امروز در نشست امضای تفاهمنامه کمک به کودکان بازمانده از تحصیل که با حضور مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد، گفت: کمک به کودکان بازمانده از تحصیل؛ خدمتی دیگر از دولت سیزدهم و وزارت کار در راستای رفع مشکلات جامعه است.

B2n.ir/a24879

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو، با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم در ابعاد گوناگون بحث کمک به جامعه را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: اشتغال، جوانی جمعیت، رفاه و معیشت، مسکن و ارتقاء کیفیت زندگی مردم از جمله خدماتی است که در این دولت مهم شمرده شده و به جامعه ارائه می شود.

پیشکاری با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این افتخار را دارد که پرچم خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه را بر افراشته کرده و در این راه با کار شبانه روزی و جهادی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد، اظهار داشت: یکی از معضلات کشور کودکان بازمانده از تحصیل است که وزارت کار در این راستا با شناسایی این کودکان و تدوین برنامه های حمایتی، زمینه ادامه تحصیل آنان را فراهم خواهد کرد.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه مشکلات جسمی، دوری راه، مشکلات اقتصادی و فقر مالی و... مانع از حضور بعضی از کودکان از تحصیل می‌شود، اظهار داشت: وزارت کار با تدوین برنامه‌ای حمایتی مبلغی را به مراکز مثبت زندگی پرداخت کرده که این افراد تحت پوشش این مراکز قرار گرفته و مشکلاتشان رصد و مرتفع شود.

وی با بیان اینکه بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) این افراد را تحت پوشش خود قرار داده اند و اهتمام جدی در کمک به خانواده های کودکان بازمانده از تحصیل دارند، گفت: در این راستا تفاهم نامه‌ای با بهزیستی استان منعقد شده که با استفاده از ظرفیت این سازمان برای ۱۰۰ نفر از کودکان ۶ الی ۱۱ ساله شناسایی شده تشکیل پرونده داده و برای رفع مشکلات خانواده های این کودکان آنان را به مراکز مثبت زندگی معرفی نمایند.

پیشکاری با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از تأثیرگذارترین نهادهای کشور هستند که در بحث توانمند سازی و پشتیبانی جامعه مخاطب خود، خدمات شایسته ای ارائه می دهند، اظهار داشت: خوشبختانه این دو نهاد مقدس با سیاست ها و اقدامات خود و کار شبانه روزی و جهادی، موجب امید آفرینی و کاهش فقر در کشور شده اند.

کد خبر 105538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد