در رسانه| حفظ نیروی انسانی، امر مهم در گزینش سازمان بهزیستی کشور

رئیس هسته ۲ گزینش بهزیستی  کشور در سفر خود به آذربایجان شرقی، حفظ نیروی انسانی را یکی از نکات مهم در امر گزینش عنوان کرد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، حمید رضا اکبرپور در این جلسه که با حضور اعضای شورای معاونان بهزیستی آذربایجان شرقی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) ابراز داشت: طبق کلام خداوند در سوره قصص اراده ی خداوند بر وارث قرار دادن مستضعفان بر روز زمین قرار گرفته است و اوضاع منطقه در غزه و یمن علی رغم ظاهر دهشت بار، باطن عظیمی دارد و مقاومت مردم بی دفاع غزه در مقابل ارتش رژیم غاصب تا بن دندان مسلح صهیونیستی که پنجمین ارتش دنیا محسوب می شود؛ دلالت بر نزدیک شدن وعده ی الهی دارد.

وی خدمت در بهزیستی را توصیفی بزرگ برای کارکنان این سازمان برشمرده اظهار داشت: کارکنان بهزیستی کارگزاران امام زمان(عج) و در همان مسیر در حال انجام خدمت می باشند و گرفتاری ها و کمی ها و کاستی ها جامعه هدف بهزیستی را که همان جامعه مد نظر امام زمان (عج) می باشد را التیام بخشیده و پاسخگو می باشند و کارمند بهزیستی باید خود را آماده نماید تا متولی امر کارهای عظیم تر را به وی بسپارد.

وی حفظ نیروی انسانی را امری مهم در گزینش عنوان کرد و ادامه داد: با عنایت به جامعه هدف بهزیستی،  انتخاب فرد اصلح درسازمان بهزیستی حائز اهمیت مضاعف می باشد و بررسی همه جوانب در این خصوص الزامی می باشد.

فصیحی کارشناس آموزش، مصاحبه و پاسخگویی بهزیستی کشور نیز در این نشست با خاطر نشان کردن لزوم اهتمام ویژه و همکاری در برگزای آزمون های سال جاری بهزیستی، بر لزوم هم افزایی و همکاری برای انتخاب افراد متعهد و متخصص که رفع مشکلات جامعه هدف جزو دغدغه های آنان باشد، تاکید کرد و گفت: با جذب شایسته ترین افراد می توان در دستیابی به اهداف سازمانی، موثر و کاراتر عمل کرد. 

فرزانه اسماعیلی مسئول گزینش بهزیستی استان نیز در ابتدای این نشست گزارشی جامع از فعالیت ها و عملکرد این حوزه ارایه داد.

کد خبر 99445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد