چهارباغ | مراسمی به مناسبت ولادت دخت نبی اکرم (ص) برگزار شد

همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت دخت نبی اکرم (ص) و نکوداشت روز زن،باحضور "بهجت بهروزی" رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ مراسم جشنی در محل مرکز مثبت زندگی کد ۱۸۳۹۹ چهارباغ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این مراسم "بهجت بهروزی" رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ در سخنانی اظهار داشت:همکاری مشترک در خصوص اجرای طرح های اشتغال زایی اعمّ از مشاغل خانگی،کسب و کارهای خانوادگی و خرد کارگاهی یا گروهی در حوزه خانوارهایی با سرپرستی بانوان و اعضاء خانواده آنها ،هم افزایی و همکاری در اجرای برنامه های مشترک با تأکید بر برنامه های ایجاد شغل و تثبیت آن با اولویت رسته های کسب وکار شناسایی و مطالعه شده و اولویت دار با تأکید بر تکمیل زنجیره ارزش و ظرفیت اشتغالزایی ،مشارکت و همکاری در اجرا و ارتقاء برنامه های اشتغال زایی سازمان و بنیاد برکت ستاد فرمان امام خمینی(ره) و همکاری در زمینه تبادل داده ها و اطلاعات اجرای برنامه های تجاری سازی و اشتغال و... از اهمّ محورهای همکاری این تفاهم نامه است.

در پایان این مراسم به رسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر از بانوان موفق تحت حمایت بهزیستی شهرستان چهارباغ تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 99068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد