نظرآباد | نشست تخصصی حوزه توانبخشی به میزبانی بهزیستی نظرآباد برگزار شد

نخستین نشست تخصصی حوزه توانبخشی به میزبانی بهزیستی شهرستان نظرآباد با حضور"عبدالله فلاح نژاد" معاون حوزه توانبخشی اداره کل بهزیستی استان البرز باهمراهی کارشناسان ستادی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این نشست آمار و عملکرد یکساله حوزه توانبخشی نظرآباد مورد بررسی قرار گرفته و باتوجه به عملکرد شهرستان به واسطه جذب حداکثری اعتبارات به ویژه ،جذب اعتبار حق پرستاری برای ۱۷۵ نفر از افراد واجد شرایط، اعتبارات مناسب سازی و ... از رئیس بهزیستی و همکاران حوزه توانبخشی تقدیر و تشکر بعمل آمد .

این جلسه که بمنظور بررسی فرآیندهای ارائه خدمات به توانخواهان تحت پوشش و همچنین مسائل و مشکلات و برنامه ریزی برای فعالیت های پیش رو در سالجاری تشکیل شده بود با ارائه گزارش توسط رئیس بهزیستی آغاز شد و بعد از بازدید از دفاتر داخلی اداره بازدیدهایی از وضعیت اجرای طرح CBR از مراکز مجری طرح توسط کارشناسان مرتبط صورت گرفت.

از جمله موارد مطرح شده و چالش موجود برای جامعه هدف توسط "هنگامه شورجه" رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد،مشکلات دندانپزشکی افراد دارای معلولیت ذهنی،تشکیل کمیسیون پزشکی و پذیرش ۵۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت شهرستان در سال ۱۴۰۲ باوجود مشکل کمبود نیروی انسانی ،موانع و مشکلات موجود در مسیر توسعه مراکز شبانه روزی با توجه به نیاز شهرستان بود .

از مصوبات جلسه تأسیس مراکز روزانه و خدمات مراقبتی در منزل ،اجرای طرح توانمند سازی محلات کم برخوردار برای اولین بار بصورت پایلوت در این شهرستان و همچنین شفاف سازی مزایای کارت سفر (سما کارت) به مددجویان تحت پوشش و ...‌ بود .

کد خبر 106995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد