ویژگی‌های حاج قاسم تبدیل به نماد و فرهنگ شده است

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در این همایش، گفت: شرایط خاصی در جامعه جهانی ایجاد شده است. رژیم سفاک و کودک‌کش اسراییل و حامیانش با هزاران روش وارد میدان شده‌اند و دست به جنایت‌های علنی می‌زنند.

دکتر مسعود فیروزی افزود: دشمن علیرغم تبلیغات گسترده نتوانست از ارادت قلبی مردم و حضور گسترده دلباختگان ابی عبدالله در مراسمات مذهبی و دینی بکاهد و مشاهده کرد که پیاده‌روی اربعین به یک جریان بین‌المللی تبدیل شده که هرساله قوی‌تر برگزار می‌شود. یکی از اهداف این جرثومه‌های فساد، تخریب و توطئه علیه سردار سلیمانی در اذهان عمومی بود. اما تلاش‌های آنها مثمرثمر واقع نگردید و بر محبوبیت سردار دل‌ها افزوده شد. آنها نمی‌دانستند که سرچشمه عزت و ذلت خداوند است و هرکه را بخواهد عزیز یا ذلیل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن از اینکه مراسم سالگرد سردار سلیمانی به یک جریان نمادین تبدیل شود و مانند پیاده‌روی اربعین نهادینه گردد و تمامی انسان‌های آزاداندیش که در محور مقاومت فعالیت می‌کنند، هرساله برای زیارت مزار این شهید راهی کرمان شوند، می‌ترسید و واهمه داشت.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی افزود: جمع کثیری از دلباختگان فرهنگ نظام و عاشقان فرهنگ مقاومت در مسیر زیارت مرقد بزرگمردی که سنبل مقاومت است با مظلومیت و در نهایت بی‌گناهی به شهادت رسیدند. قرآن به ما آموخته، از دست رفتن یک نفر بی‌گناه به منزله از دست رفتن انسانیت است. برای عزیزانی که به شهادت رسیدند، آرزوی همنشینی در جوار اولیاء حق و برای خانواده‌های آنها و تمامی ملت ایران صبر مسئلت می‌نمایم.

وی در ادامه با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) گفت: نسل پاک پیامبر از ناحیه دخت بزرگوارش زهرای بتول استمرار یافت، آن هم در مقطع زمانی و در جامعه‌ای که نوع نگاه به جایگاه زنان بسیار تاسف‌بار بود و خداوند برای اینکه نقش زن را تبیین کند، نسل پیامبر را از سلاله حضرت زهرا(س) قرار داد. بانویی که بهانه خلقت است و تمام هستی برای ایشان خلق شده است.

وی افزود: بیش از 65 درصد از کارکنان سازمان بهزیستی خراسان رضوی را بانوان تشکیل می‌دهند. بانوانی که با نگاهی دلسوزانه، مهربانانه، صبورانه و... با زنان سرپرست خانوار، ایتام و کودکان بدسرپرست، افراد آسیب دیده، معلولین و... برخورد و ارائه خدمت می‌کنند. اینجانب از زحمات شما بزرگواران که مسئولیت‌های متعددی را در محیط کار و خانه برعهده دارید تشکر و قدردانی می‌کنم. قطعا این نگاه انسان دوستانه و این تلاش‌ها به عنوان باقیات الصالحاتی برای شما باقی خواهد ماند.

کد خبر 99029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد