۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳
فراخوان تاسیس مراکز سرپناه شبانه

معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی در نظر دارد به استناد بند های ۱ تا ۱۲ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت مصوب ۰۶/۰۲/۱۳۸۷، در راستای تاسیس مرکز سرپناه شبانه(شلتر) ویژه آقایان و بانوان برای اسکان موقت و شبانه معتادان با رفتار پرخطر و بی خانمان در شهرستان مشهد با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی اقدام نماید. بدین‌منظور از متقاضیان واجدشرایط ذیل دعوت به همکاری می‌نماید:

افراد حقیقی: ( با رشته‌های: پزشکی و پیراپزشکی شامل کاردانی یا کارشناسی رشته‌های پرستاری، علوم آزمایشگاهی و ... و روانشناس یا کارشناسی رشته‌های مشاوره یا مددکاری اجتماعی ).

 مؤسسات حقوقی: ( که در اساسنامه آنها فعالیت کاهش آسیب‌های بهداشتی و اجتماعی ناشی از اعتیاد یا فعالیت‌های پیشگیری از اعتیاد و اچ آی وی / ایدز  و موارد مشابه ذکر شده باشد )  با سابقه کار در حوزه اعتیاد و همچنین گذراندن دوره های آموزشیِ مربوطه ( مستند) واگذار نماید.

 متقاضیان می‌توانند از تاریخ درج آگهی به مدت 15 روز جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط تأسیس و راه اندازی مراکز مذکور و نیز ارائه درخواست کتبی خود، به معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی، دفتر اعتیاد مراجعه نمایند.

شماره تماس32232612 داخلی 251 و 252 در ساعات اداری جوابگوی سوالات متقاضیان خواهد بود.

نکات مهم:

- موسسات حقوقی متقاضی می‌بایست دارای پروانه تاسیس دارای اعتبار از سازمان بهزیستی بوده و در اساسنامه به فعالیت‌های درمان و کاهش آسیب اعتیاد اشاره  شده باشد.

- شخص حقیقی متقاضی می‌بایست دارای مدرک تحصیلی مطابق با موارد فوق الذکر باشد و در وقت اداری در هیچ یک از نهادهای دولتی و غیردولتی اشتغال نداشته باشد.

- هیچگونه وابستگی سیاسی و حزبی و اهداف انتفاعی نداشته باشند.

- دستورالعمل مربوطه را به طور کامل مطالعه نموده و شرایط آن را پذیرفته باشند.

- بدیهی است کلیه متقاضیان (حقیقی و حقوقی ) بایستی شرایط تخصصی  لازم را از معاونت  پیشگیری  احراز نمایند.

- کلیه موسسات غیردولتی واجد شرایط فوق می توانند از تاریخ 13/2/1403 تا قبل از پایان وقت اداری 27/2/1403 به مدت 15روز به صورت حضوری درخواست خود ارائه و ثبت نمایند.

اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در رد یا قبول پیشنهادات پس از بررسی های کارشناسی و انجام مصاحبه تخصصی مختار است.

کد خبر 107022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد