پیام تبریک سرپرست بهزیستی استان زنجان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)، روز زن و روز مادر

به گزارش  روابط عمومی بهزیستی استان زنجان  دکتر خدابنده لو در پیامی میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) روز زن و روز مادر را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

به نام خدا

میلاد آسمانی بانوی دو عالم فرصت مغتنمی برای توجه بیشتر به جایگاه والای زن و مادر در جامعه است. نقش موثر و انکارناپذیر بانوان هم بعنوان نیمی از جمعیت فعال و مولد جامعه و هم تربیت کننده نیم دیگری از جمعیت همیشه مورد توجه دین مبین اسلام، ائمه اطهار و بزرگان دین بوده و هست و این قشر همواره در عرصه های مختلف، اثرگذاری و شایستگی خود را به نمایش گذاشته است.

از مادران و همسران صبوری که شهدا و ایثارگران ایران از دامان پاک آنان راه دفاع از میهن را در پیش گرفته اند تا زنان و دختران فرهیخته و پویای کشور که با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س) درحوزه های علمی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی مایه سربلندی و عزت کشور و ملت شریف ایران شده‌اند همگی شایسته تقدیر اند.

سالروز فرخنده ولادت دختر مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، با نام روز زن و روز مادر را به تمامی مادران و بانوان سرزمین سرافراز ایران اسلامی، به ویژه بانوان فعال و تلاشگربهزیستی استان زنجان،مادران فداکار با رمز جاودانه مهربانی که فرزندان دارای معلولیت خود را نگهداری می کنند ،مادریاران شریف مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست ومربیان سخت کوش مراکز و بانوان سرپرست خانوار که به حق برای حفظ کیان خانواده و فرزندان از جان مایه می گذارند تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم شاهد درخشش بیش از پیش آنها در عرصه های مختلف جامعه باشیم.

دکتر خدابنده لو 
سرپرست بهزیستی استان زنجان

کد خبر 98960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد