از تکثیرِ تفکرِ حاج قاسم می‌ترسند

در پی حادثه خونین و تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از تکثیر تفکر حاج قاسم، از محبوبیت او می‌ترسند. از طریق رسانه، با به کارگیری تمامی قدرت اقتصادی و مغزهای متفکر خود، از طریق تهاجم و شبیخون فرهنگی، ایجاد یاس و ناامیدی و هزاران روش دیگر موفق نشدند و نتوانستند ذره‌ای در اعتماد و اعتقادات مردم خدشه وارد کنند و حال آنان که ادعای آزادی خواهی‌شان گوش فلک را کر کرده است، مستاصل و ناامید دست به اقدامات وحشیانه و تروریستی می‌زنند و این نشان عجز آنهاست. نمی‌دانند که خویِ وحشیانه‌شان اکنون آشکار گردیده و با این اقدامات، این مردم را در مسیر آزادی‌خواهی وعدالت مصمم‌تر از قبل می‌کنند و این نهضت زنده می‌ماند.

نمی‌دانند که این مردم عمری در عزای حسین (ع) سینه‌زنی کرده‌اند، بر داغِ طفلِ شیرخورا کربلا گریسته‌اند و علم‌ها برافراشته‌اند. در تفکر مریدان حسین(ع) شهادت اوج کمال هر انسان است و بزرگترین پیروزی، والاترین مقام و عظیم‌ترین فوز رسیدن به فیض شهادت است. فرهنگ شهادت طلبی درس مکتب عاشورا است. مردم، امروز آگاهانه در مراسم سالگرد سردار دل‌ها حضور یافتند و بسیار بودند جوانانی که منش حاج قاسم را الگوی خود قرار داده بودند. از خودگذشتی در راه خدا و دفاع از حق، اعتقاد آنها بود و این تمام چیزی است که رعشه بر تن آنها می‌اندازد و از آن می‌ترسند. طبق فرمایش امام خمینی، منطق شما ترور است. بکشید ما را ؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.

اینجانب ضمن همدردی با خانواده های داغدیده، این ضایعه ناگوار را به حضرت ولیعصر (عج) و عموم مردم بزرگ و شریف ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای شهدای حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.

 

کد خبر 98940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد