برگزاری دوره آموزشی ١۵ روزه در اداره کل بهزیستی خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی دوره آموزشی نحوه گزارش‌نویسی مددکاری و اصول توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش ویژه مددکاران و مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی شهرستان مشهد در پانزده روز متوالی در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار می‌گردد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری در این خصوص، گفت: به‌صورت روزانه مددکاران و مسئولین فنی پنج مرکز مثبت زندگی در این دوره‌ها حضور یافته و از آموزش‌های لازم به‌صورت حضوری برخوردار می‌شوند. هدف از برگزاری این دوره‌ها، ارتقاء مهارت‌های مددکاران، افزایش کارایی و تخصصی شدن خدمات و در نهایت توانمندسازی خدمت گیرندگان تحت پوشش می‌باشد. رشد و ارتقای مددجویان بهزیستی به لحاظ فکری، جسمی، مالی، معیشتی و در نهایت توانمندسازی آنها مهم‌ترین وظیفه بهزیستی است که در این کارگاه آموزشی نکات راهبردی و اساسی در این خصوص به شرکت کنندگان ارائه می‌گردد.

قاسم وفادار درخصوص اهمیت برگزاری این دوره‌ها، گفت: گزارش‌نویسی در مددکاری اجتماعی مشخصه‌ای برای درک بهتر مشکل مددجویان و یافتن راه‌حل است. مددکاران در گزارشات خود با عنوان نمودن ساختار کلی مشکل مددجو، سرنوشت رفع مشکل را معین می نمایند و ملاکی برای پیگیری پرونده مددجویان به‌وجود می‌آورند. بنابراین ضروری است که اصول گزارش‌نویسی مددکاری به صورت مداوم مورد بازآموزی قرار گیرد.

کد خبر 98801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد