برگزاری سومین کمیته رفاهی ، حقوقی ، فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی سالمندان در اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان

سومین کمیته رفاهی ، حقوقی ، فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی سالمندان در اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سومین کمیته رفاهی ، حقوقی ، فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی سالمندان با حضور اعضا در اداره کل تعاون استان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه علمداری معاون اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص سیاستهای شورای سالمندان استان در راستای سند ملی و الگوی استانی موارد مهم را عنوان و در ادامه علیمرادی مسئول دبیرخانه شورای سالمندان استان مصوبات جلسه پیشین را بمنظور ارائه عملکرد توسط دستگاه های عضو بیان کرد.

در این نشست و در جلسه کمیته رفاهی و حقوقی ضمن طرح عناوین اوقات فراغت و ورزش  سالمندان و استفاده از امکانات و فضای فرهنگی آموزشی و ورزشی دستگاه های عضو متولی امر ، تحقق سند راهبردی محیط دوستدار سالمند بررسی شد .

در کمیته فرهنگی آموزشی پژوهشی نیز با مشارکت اعضا ، موضوعاتی چون اجرای برنامه های هنری و فرهنگی در طول سال و تامین اعتبارات پژوهشی مطرح گردید.

در این راستا خروجی دو جلسه  ١١مصوبه از کمیته رفاهی حقوقی و ٦مصوبه از کمیته فرهنگی آموزش و پژوهش می باشد که گزارش عملکرد کمیته های فوق در جلسه های آتی شورای سالمندان استان به استحضار مهندس دوستی استاندار هرمزگان و رییس شورای سالمندان خواهد رسید.

کد خبر 97245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد