تخفیف یا معافیت از پرداخت قبوض آب، برق، گاز ویژه مددجویان بهزیستی

رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری بهزیستی خراسان رضوی، گفت:١۰۲ هزار و ۵۷۰ خانوار تحت حمایت بهزیستی خراسان رضوی مشمول معافیت یا تخفیف در پرداخت قبوض آب، برق و گاز شدند.

قاسم وفادار خاطرنشان کرد: کلیه افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی جهت استفاده از تخفیف قبوض می‌توانند به سامانه sam.behzisti.net (پیشخوان مجازی بهزیستی) یا پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه نمایند و با تکمیل اطلاعات محل سکونت و قبوض خود در لیست مشمولین تخفیف قرارگیرند. پس از بررسی و تایید مددکار بهزیستی، لیست این افراد به ادارات مربوطه ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 34هزار و 233 خانوار تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی مشمول تخفیف قبض برق شده‌اند، گفت: تعرفه مصرف برق در ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور تا سقف 300کیلو وات و در دیگر ماه‌های سال تا سقف 200کیلو وات در ماه رایگان خواهد بود.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری بهزیستی خراسان رضوی، افزود:38هزار و 337 خانوار نیز تاکنون مشمول تخفیف قبض گاز شده‌اند. تعرفه گاز بهاء از ابتدای اردیبهشت تا 15 آبان 150 مترمکعب و از 16 آبان تا آخر فروردین 450 مترمکعب در ماه رایگان می‌باشد. لازم به ذکر است که 30 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی از تخفیف قبض آب بهره‌مند گردیده‌اند که تعرفه آب بهاء تا سقف 15 متر مکعب در هر دوره رایگان خواهد بود.

وی عنوان کرد: افرادی که محل سکونت آنها تغییر می‌کند باید مجددا در سامانه مذکور اطلاعات قبوض جدید خود را ثبت نمایند.
وفادار در انتها خاطرنشان کرد: کلیه افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی با این شرط که ملک به نام خود توانخواه یا قیم فرد دارای معلولیت باشد می‌توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، معرفی‌نامه جهت ارائه به شرکت‌های مربوطه را دریافت نمایند و از انشعاب رایگان نیز برخوردار شوند.

کد خبر 95888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد