برپایی نماز جماعت در خانه های بهزیستی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در جلسه شورای نماز استان از همت این اداره کل جهت برپایی نماز جماعت در خانه ها و مراکز زیر نظر این اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، دکتر فرگل صحاف در این جلسه که با حضور مسئولین شورای نماز استان و اعضای شورای معاونین بهزیستی برگزار شد، ابراز داشت؛ علاوه بر آموزش نماز در خانه های فرزندان بهزیستی استان و برنامه نماز جماعت در ۹۰ درصد از مراکز خصوصی در حال اجرا می باشد و علاوه بر این امر دوره های آموزشی جهت آموزش مفاهیم نماز برای زنان سرپرست خانوار استان نیز اجرا می شود.

وی فرهنگ سازی را از امور مهم دانست و اظهار داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری دوره های مهدویت، ارسال  روزانه پیام های فرهنگی از طریق کارتابل، تجلیل از فرزندان کارکنان فعال در عرصه قرآن، تولید بروشورهای آموزشی قرآن و احادیث از اهم فعالیت های این اداره کل در حوزه امور فرهنگی است که با هدف ترویج فرهنگ اسلامی توسط این اداره کل انجام یافته است.

مسئول امور فرهنگی بهزیستی استان نیز با بیان هماهنگی با آموزش و پرورش جهت اعزام روحانی به مدارس، استفاده از ائمه جماعات در مراکز نگهداری سالمندان جهت ارتقاء سطح روحی و معنوی آنان پیشنهاد کرد که با هماهنگی  رئیس شورای نماز مقرر شد تا با استفاده از ظرفیت "یاوران سلامت روان" حوزه ی علمیه این امر انجام پذیرد.

رئیس شورای نماز استان نیز با بیان جایگاه نماز در زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت؛ امام زمان"عج" گفت" حضور مسئولان ارگان ها در نماز جماعت زمینه ساز حضور کارکنان می باشند.

وی بهزیستی را از دستگاه های دغدغه مند و فعال در حوزه اقامه نماز برشمرد و با اهدای لوح از اداره کل بهزیستی استان به عنوان دستگاه برتر در حوزه های نماز در سال ۱۴۰۱ تجلیل کرد.

کد خبر 95683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد