به بهانه ۲۸ آبان ماه؛ روز پرستار

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان‌رضوی، دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به تمامی فعالین در این عرصه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پرستاران گروه بزرگی از همکاران ما در بهزیستی هستند که در خط مقدم ارائه خدمات به مددجویان و توانخواهان فعالیت کرده و بی‌واسطه و به صورت مستقیم درحال خدمت‌رسانی و مرتفع‌سازی نیازهای قشر وسیعی از جامعه هدف می‌باشند.

پرستاری که در شیرخوارگاه شب تا صبح نوزادی را به آغوش می‌کشد و از او مراقبت می‌کند یا پرستاری که در مراکز شبانه‌روزی درحال خدمت به افراد دارای معلولیت است، یا پرستاری که در خانه سالمندان فعالیت می‌کند و ... همه رسالتی مقدس بر عهده دارند. بی‌شک پرستار دستِ خداست که از آستین خلق بیرون آمده است. پرستار بودن روح وسیعی می‌طلبد، پرستاران به صورت مداوم توجه و انرژی خود را معطوف افرادی می‌کنند که نیازمند مراقبت و رسیدگی هستند و در برخی موارد حتی کوچک‌ترین غفلت در رسیدگی به آنها می‌تواند آسیب‌های متعددی را متوجه‌ ایشان کند. پرستاران همواره مرهمی بر زخم‌ها و رنج‌های انسان‌های آسیب‌دیده می‌شوند.

ما کم ندیده‌ایم از شجاعت، دلاوری و از خودگذشتگی پرستارانی که در دوران شیوع پاندمی کرونا و در بحبوحه بیماری با علم به اینکه بر جان خود قمار می‌کنند، بر بالین بیماران حاضر می‌شدند و درود میفرستیم به روح بلند پرستارانی که در آن دوران به مقام والای شهادت نائل گردیدند.

اینجانب فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران خستگی ناپذیر در سازمان بهزیستی که وظیفه‌ای دشوار برعهده دارند و با تلاش‌های شبانه‌روزی، استقامت و روحیه خستگی ناپذیر خود در ارائه خدمت به مددجویان و توانخواهان اهتمام می‌ورزند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. بی‌شک تلاش‌ها، کار سخت و طاقت فرسای شما از منظر خداوند پنهان نمی‌ماند و برکات این حرفه و شغل مقدس در ابعاد مختلف زندگی شما ظهور خواهد کرد.

کد خبر 94657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد