در رسانه| نظارت و ارزیابی پیوسته از مهم ترین عوامل سلامت نظام اداری

معاون بازرسی و سلامت اداری مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد و ارتباطات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نظارت و ارزیابی پیوسته را از شاخص های مهم عوامل سلامت نظام اداری بیان کرد.

صدای آناک: دکتر لطفی معاون بازرسی و سلامت اداری مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد و ارتباطات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست مشترک با اعضای شورای معاونان بهزیستی استان، آسیب شناسی نظام اداری را از الزامات نیل به سلامت اداری عنوان کرد و افزود: با اعمال کنترل های به موقع و نظارت های مستمر می توان نسبت به رفع نقایص در راستای بهبود سلامت اداری اقدام و میزان بهره وری هر سازمان را ارزیابی و در نهایت به توانمند سازی سازمان ها کمک کرد.

وی افزود: ارتقای بهره وری و بهبود نظام پیشنهادها، در راستای گسترده کردن خدمات و ایجاد فضای سالم و افزایش دامنه آگاهی ها و افزایش کیفیت خدمات سازمان مهم و قابل توجه است.

وی همچنین هدف از نظارت و ارزیابی منظم و منسجم را در راستای بهبود شاخص های خدمت رسانی و رضایتمندی عمومی بیان کرد و گفت: ارایه پیشنهادهای لازم برای بهبود و ارتقای سطح عملکرد سازمان ها و ادارات و اصلاح فرایند ها را با لحاظ شناسایی فرصت ها، چالش ها، نقاط ضعف و قوت و ارایه راهکارهای مربوطه و پیشنهادهای اصلاحی، از چشم اندازهای ارتقای سلامت اداری است.

لطفی محورها و معیارهای ارزیابی ادواری را در ۴ محور سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات سازمانی و شایستگی های مدیریتی و ارزیابی عملکرد عنوان کرد.

امید هاشمی خاتون آبادی مشاور رئیس مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی نیز در این نشست بر شناسایی، پایش و نظارت مستمر گلوگاه های فسادخیز بهزیستی تاکید کرد و اجرای دقیق راهبردهای پیشگیرانه در گسترش سلامت رفتار سازمانی و افزایش رضایتمندی شهروندان را با محور اجرایی نمودن مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری ضروری دانست.

هاشمی همچنین از دستاوردها و رویکرد بهزیستی آذربایجان شرقی در تهیه کلیپ و محتواهای آگاهسازی و اطلاع رسانی تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 94446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد