جشنواره بازی‌های بومی، محلی معلولان شهرستان مشهد برگزار شد

جشنواره بازی‌های بومی، محلی معلولان تحت پوشش بهزیستی شهرستان مشهد با عنوان جام بلند همتان، برگزار شد.

جواد بهنام افزود: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، از روستاها و مناطق حاشیه‌ای و محروم شهرستان مشهد به رقابت با هم پرداختند.

به گزارش قدس خراسان، رییس اداره بهزیستی شهرستان مشهد در حاشیه این مسابقات که در سالن شهرداری شهر رضویه برگزار شد، گفت: این مسابقات  با حضور افراد دارای معلولیت تحت پوشش شهرستان در دو بخش رضویه و احمدآباد، به میزبانی رضویه برگزار شد و نفرات برتر به مرحله استانی راه یافتند.

جواد بهنام افزود: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، از روستاها و مناطق حاشیه‌ای و محروم شهرستان مشهد به رقابت با هم پرداختند.

وی ادامه داد: در این مسابقات، ۲۱ تیم از شهر و روستاهای احمدآباد و رضویه شرکت کردند که بخش احمدآباد شامل شش تیم از شهرهای ملک آباد و بینالود و روستاهای دیزباد، سلطان آباد نمک، بازه حور، رباط سفید و سرغایه و بخش رضویه نیز شامل شهر رضویه و روستاهای میامی، قازقان، احمدآباد، چنارک، جیم آباد، تپه سلام، چلقی، نریمانی، گیامی، چهل من سنگ، خیرآباد، چاهک، خادم آباد، سلیمانی و سالار آباد بودند.

بهنام گفت: در اختتامیه مسابقات جام بلند همتان بهزیستی، زینب زراعتکاران، مهدیه عطاردی، معصومه رمضان پور، ربابه حیدری، مجتبی عزیری، علیرضا رضایی، زهرا صادقی، سحر کریم پور و شهربانو راشدی موفق شدند در رشته‌های دوز پا، هفت‌سنگ، چوب کشی، یک قل دو قل، لی لی و دال پلان، به مرحله استانی راه یابند.

کد خبر 94066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد