تعامل بهزیستی و آموزش و پرورش اردبیل در کاستن از آسیب‌های اجتماعی

اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در راستای کاستن از آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از معلولیت‌ها و … تعامل بهزیستی و آموزش و پرورش ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بهزیستی و آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: ظرفیت ادارات بهزیستی استان در راستای همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف از جمله حمایت از دانش آموزان در معرض خطر، پیشگیری از معلولیت‌ها و مداخله در فوریت‌های روانی و اجتماعی و مددکاری اجتماعی با آموزش و توانمندسازی در اختیار آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه توسعه تعهدات بین بخشی به نفع هر دو دستگاه و در نهایت جامعه خواهد بود، خاطرنشان کرد: در راستای کاستن از آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از معلولیت‌ها و … تعامل بهزیستی و آموزش و پرورش ضروری است.

در این مراسم مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به برخی از آسیب‌های اجتماعی در استان و تأثیر آن بر دانش آموزان افزود: بدون شک توجه ویژه به پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌ها یکی از مهمترین وظایف دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی است.

رضوان باقلاچی بیان کرد: تعاملات بین بخشی و نیز استفاده از ظرفیت گروه‌های غیردولتی و سمن‌ها می‌تواند برنامه‌های پیشگیرانه را تقویت و تعمیق ببخشد چرا که با توجه به ماهیت و چند وجهی بودن آسیب‌ها هیچکدام از دستگاه به تنهایی نمی‌توانند بر این موضوع فایق شوند.

کد خبر 93957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد