برگزاری نشست سه جانبه مدیران کل امور اجتماعی استانداری، آموزش و پرورش و بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان از برگزاری نشست سه جانبه مدیران کل بهزیستی، آموزش و پرورش و امور اجتماعی استانداری در خصوص حضور کارشناسان در مدارس با هدف ارائه خدمات آگاه‌سازی پیشگیری از معلولیت ها، آسیب های اجتماعی و معرفی اورژانس اجتماعی در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، با هدف گسترش تعاملات برون سازمانی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دیگر جلسه‌ای با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری مدیر کل آموزش پرورش و مدیر کل بهزیستی استان در محل استانداری تشکیل شد.

در این نشست رضوان باقلاچی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل به اهمیت آموزش و پرورش و نقش توامند سازی دانش آموزان در اعتلای سلامت و آینده کشور بر احساس مسئولیت و هم افزایی بیش از پیش دستگاههای مرتبط در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی تاکید نمود.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برخی از اهداف مورد نظر درخصوص آگاهسازی وپیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار داشت: پیشبرد بهینه اهداف سازمانی در سطح مدارس اولیا و مشاوران مدارس، کمک به انجام بهتر غربالگری‌های شنوایی، بینایی، اضطراب، آموزش های زندگی خانواده، پیش از ازدواج و مهارتهای زندگی، حضور همکاران اورژانس اجتماعی در مقاطع مختلف تحصیلی با هدف آگاهسازی و انجام امورات پیشگیرانه در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی از جمله این اهداف نشست می باشد.

گفتنی است:عملیاتی شدن اهداف و برنامه های مورد انتظار در قالب تفاهم نامه  همکاری مشترک در مدارس استان با نظارت استانداری، حمایت از تحصیل بهتر فرزندان و خانواده های دانش آموزان که شرایط لازم برای حمایت را دارند، پیگیری وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل و کمک به ادامه تحصیل کودکان خیابانی از جمله تاکیداتی بودند که در تفاهم نامه منعقده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 93864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد