مشاور استاندار و مدیرکل بهزیستی با دادستان استان دیدار و گفتگو کرد

منطقی در دیدار با گلی: بهزیستی را نماینده افرادی از جامعه که دارای نیازهای ویژه و خاص هستند عنوان کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر محمود منطقی مشاور استاندار در امور توانخواهان و مدیرکل بهزیستی استان با محمد تقی گلی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار معاونین توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری بهزیستی مدیرکل را همراهی می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان ضمن خیرمقدم به مدیرکل و معاونین بهزیستی استان و تقدیر از زحمات و خدمات شبانه روزی ایشان و همکاران پرتلاش بهزیستی در سطح استان ابراز داشتند : بواسطه سال ها همراهی با نهادهای حمایتی با خدمات و وظایف سازمان بهزیستی آشنایی کامل داریم و در راه ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی از هیچ کمک و همراهی کوتاهی نخواهیم کرد.

ایشان در ادامه ضمن ابراز آمادگی خود و مجموعه دادگستری استان جهت همکاری و ارتقاء سطح خدمات مطلوب به جامعه هدف، همراهی و همکاری قوه قضائیه با نهادهای حمایتی را باعث ارتقای سطح خدمات، بهتر شدن شرایط و رضایتمندی جامعه بیان داشتند.

پس از ایشان دکتر منطقی ضمن تبریک انتصاب جناب آقای گلی به سمت دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان و تقدیر از هماهنگی این دیدار و تشکر از همراهی و همدلی مجموعه دادگستری استان به ویژه دادستان محترم استان در ارئه خدمات مطلوب به جامعه هدف، بهزیستی را نماینده افرادی از جامعه که دارای نیازهای ویژه و خاص هستند عنوان کردند.

وی ضمن معرفی معاونین، وظایف سازمان بهزیستی و شرح مختصری از عملکرد بهزیستی استان، گستره ارائه خدمات در بهزیستی را قبل از تولد تا فوت بیان و افزودند : هم اکنون بهزیستی استان بیش از ۲۷ هزار نفر را در استان تحت حمایت دارد که بیش از ۱۳ هزار نفر از ایشان افراد دارای معلولیت هستند که اولین نیاز حضور ایشان در جامعه و نقش آفرینی در اجتماع، مناسب سازی اماکن و معابر عمومی است که در سالهای اخیر فعالیت های ارزشمندی اجرایی شده است اما بیش از پیش نیازمند کار و تلاش در این بخش هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان ارائه خدمات و رضایتمندی آحاد جامعه و جامعه هدف را در برخی از وظایف محوله منوط به همراهی و همکاری برون سازمانی و دیگر دستگاه های اجرایی عنوان و در پایان سخنان خود ضمن تقدیر مجدد از دادستان و معاونین ایشان ابراز داشتند :بمنظور کاهش و رفع آسیب ها به خصوص آسیب های اجتماعی هماهنگی و همکاری کلیه دستگاه ها و همراهی آحاد جامعه نیازمند است.

در ادامه این جلسه معاونین توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری مسائل، مشکلات و پیشنهادات حوزه کاری خود را عنوان و ضمن پاسخگویی به سوالات به بحث و تبادل نظر با دادستان پرداختند.

کد خبر 93506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد