شاهرود| پرداخت بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال یاری برگ درمان اعتیاد

در سال گذشته ۳۵۱ متقاضی درمان اعتیاد یاری برگ دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از پرداخت کمک هزینه درمان و ترک اعتیاد با عنوان "یاری برگ" به معتادان نیازمند خبر داد و گفت: معتادان نیازمندی که قصد درمان اعتیاد را داشته باشند با تشخیص مددکاران بهزیستی، کمک هزینه درمان دریافت خواهند کرد که در همین راستا درسال گذشته بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال یاری برگ برای ۳۵۱ متقاضی ترک و درمان اعتیاد صادر شده است.

حسن غربا با اشاره به فعالیت ۶ مرکز اقامتی درمان اعتیاد در شهرستان شاهرود اظهار داشت:از این تعداد یک مرکز برای بانوان و پنج مرکز مختص آقایان است که در سال۱۴۰۲ بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر با مراجعه به این مراکز موفق به ترک مصرف مواد مخدر شدند.

وی همچنین از فعالیت در مرکز سرپایی درمان اعتیاد تحت نظارت بهزیستی در شهرستان شاهرود خبر داده و گفتند، در سال گذشته ۳۳۶ نفر با مراجعه به این مراکز داروی درمان اعتیاد دریافت نمودند. رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود مهم ترین مشکل بهبودیافتگان اعتیاد را مسئله اشتغال دانسته که در سال گذشته ۲۳ معتاد بهبود یافته با دریافت تسهیلات اشتغال ۱۵۰ میلیون تومانی چهار درصد صاحب شغل شدند و ۱۷۱ نفر از بهبود یافتگان از طریق واحد مدیریت مورد درمان و کاهش آسیب خدمات مددکاری و تسهیلگری اجتماعی دریافت نمودند.

کد خبر 106520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد