اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد

با هدف پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیاد آور و اطلاع رسانی ویژه به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد ، برنامه کارزار رسانه ای والد آگاه ، فرزند ایمن با موضوع " آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟ " در محل بوستان ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ کارزار رسانه ای والد آگاه، فرزند ایمن با موضوع " آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟ " با حضور معاونین و مسئولین بهزیستی استان و شهرستان بندرعباس ، جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی و شهروندان در بوستان ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

معاون پیشگیری بهزیستی استان در این مراسم ، هدف از اجرای کارزار را پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیادآور عنوان کرد و افزود: این کارزار با همکاری بهزیستی استان و شهرستانها و اعضای تیم های اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد در مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی ، مکان های عمومی و پرتردد ، رادیو و تلویزیون و فضاهای مجازی اجرا می گردد.

آمنه همت در خصوص اهداف عملیاتی و راهبرد طرح اظهار داشت : اطلاع رسانی به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد از اهداف عملیاتی این کارزار بوده و حساس سازی و آگاهسازی و اطلاع رسانی دو راهبرد مهم در اجرای این کارزار می باشند.

معاون پیشگیری بهزیستی استان با بیان اینکه استفاده از ابزار رسانه ای در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی ناشی از تبعات و سوء مصرف مواد مخدر بسیار موثر است، اظهار داشت : نقش والدین در پیشگیری اولیه از اعتیاد فرزندان کلیدی است و برقراری ارتباط موثر و حمایتی بین والدین و فرزندان می‌تواند نقش اساسی و تاثیر گذاری در پیشگیری از آسیبها به ویژه اعتیاد داشته باشد.

کد خبر 93322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد