جاسک | حضور معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری در بهزیستی جاسک

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری جاسک با حضور در اداره بهزیستی شهرستان، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان‌، از نزدیک در جریان فعالیت‌های خدماتی و مشاوره‌ای قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ مهندس دوراندیش معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری جاسک با حضور در اداره  بهزیستی شهرستان، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان‌، از نزدیک در جریان فعالیت‌های خدماتی و مشاوره‌ای قرار گرفت. 

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری جاسک در جریان بازدید از بخش های مختلف بر توسعه خدمات مشاوره‌ای در محیطی استاندارد و فضایی مناسب برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه هدف و یا در معرض آسیب با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.
مهندس دوراندیش همچنین ، شناسایی و ساماندهی کودکان کار، خیابانی و بازمانده از تحصیل را نیز از امور مهم دانست و بر شناسایی هر چه بیشتر خانواده‌ها و اشخاص در معرض آسیب اجتماعی و توانمندسازی آنان با توجه به خدمات مشاوره‌ای بهزیستی تأکید نمود. 
از دیگر مواردی که دوراندیش به بررسی آن پرداخت توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای افراد و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی بود و از رئیس این اداره خواست مهارت‌آموزی مددجویان را در رأس اولویت‌های خود قرار دهند. 
به گفته معاون فرماندار، اورژانس اجتماعی ظرفیت مهمی در جهت کاهش و جلوگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی است. 

معاون فرماندار در پایان این بازدید از رئیس اداره بهزیستی، کارشناسان و مددکاران اداره و مرکز اورژانس اجتماعی به جهت خدمات صادقانه به جامعه هدف تشکر کرد.

کد خبر 93292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد