پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان  به ورزشکار قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات پارالمپیک آسیایی

محمد کریم آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از همت و تلاش علی پیروج ورزشکار قهرمان تحت حمایت بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/  در پی کسب مقام قهرمانی  جناب آقای علی پیروج از مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان جهت کسب مدال طلای مسابقات پارالمپیک آسیایی هانگژو ، مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد متن تقدیری  صادر کردند:

متن پیام بدین  شرح است:

بسمه تعالی

قَوِّ عَلَی خِدْمَتِکَ جَوَارِحِی وَ اشْدُدْ عَلَی الْعَزِیمَهِ جَوَانِحِی

 اعضایم را در راه خدمتت نیرو بخش و دلم را بر عزم و همّت محکم کن.

جناب آقای علی پیروج

سلام علیکم

درخشش تاریخی و ماندگار شما و کسب مدال طلای مسابقات پارالمپیک آسیایی هانگژو در رشته پرتاب نیزه  ، شعف و شادمانی ملت عزیز ایران را دوچندان کرد. این حضور مقتدرانه و امید بخش، نشانه ای دیگر بر گام ‏های بلند ملتی پویا و توانمند، بر فتح قله‏ های افتخار و شایستگی جوانان لایق و سرزنده این مرز و بوم است و جایگاه واقعی قهرمانان باغیرت کشورمان را در جهان، به نمایش گذاشت. اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران و مربیان پرتلاش تیم  پرتاب نیزه ، همت والای شما برادر عزیز را می ستایم و از درگاه خداوند متعال برای  جنابعالی در تمامی میادین ورزشی، عزت و سربلندی مسالت دارم.

مالکیت آسمان رابه نام کسانی نوشته‌اند که به زمین دل نبسته‌اند؛ همیشه چون امروز به سمت آسمان پیروزی و موفقیت گام بردارید.

محمد کریم آریا

مدیرکل بهزیستی استان

کد خبر 93081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد