اردبیل ایستگاه پایانی توزیع جهیزیه پویش مهرمهدوی

مدیرکل بهزیستی استان از اهدای ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بهزیستی استان با همکاری موسسه مهر مهدوی خبر داد.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در مراسم اهدای جهیزیه به ولی نعمتان تحت پوشش که با همکاری موسسه مهر مهدوی برگزار شد گفت: مسئله ای که ما در مجموعه بهزیستی با آن مواجه هستیم بحث استفاده مطلوب از ظرفیت بالای مردمی، پایگاههای مقاومت، مراکز مثبت زندگی و گروههای جهادی در راستای حل و فصل مسائل، دغدغه ها، کاهش آلام و رفع کمبود های این عزیزان هست.  

مدیرکل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال جذب مشارکتهای مردمی را شاهد هستیم گفت: بحمداله در راستای حمایت و همراهی تمامی شرکای اجتماعی، خیرین و نیکوکاران  استان و پشتیبانی گروههای مردمی و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی این مشارکتها در سریعترین زمان ممکن و نوع نیاز این عزیزان در اخیتار آنها قرار خواهد گرفت.

 رضایی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: تعداد ۴۰۰ نفر پشت نوبت در یافت جهیزیه و کمک هزینه جهیزیه را داشتند که بحمداله  با این اقدام و تلاش تمامی دست اندرکاران و همچنین همت و پشتیبانی موسسه مهر مهدوی امکان برخورداری ولی نعمتان از این اقدام های خداپسندانه را یافته و با گامهای استوار زندگی مشترک خود را آغاز خواهند نمود.

وی اضافه کرد: در گام اول این اقدام تعداد۱۱۰ سری جهیزیه با یاد ونام حضرت امام زمان (عج) شروع شد که در استان اردبیل ۳۰ زوج تحت پوشش این اقدام را دریافت می نمایند و امید می رود با همت تمامی مسئولین در سطح استان و شهرستان تمامی افراد حائز شرایط از این خدمات بهره مند شوند.

این مسئول از پیش بینی و آماده سازی لوازم خانگی مورد نیاز ولی نعمتان تحت پوشش در استان هم خبر داد و گفت: با عتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال لوازم خانگی  مورد نیاز مددجویان را در دست اقدام داریم که امیدوارم این امکان بزودی حاصل و در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

در ادامه مجید صمدیان مدیرعامل بنیاد سادات کشور در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بهزیستی استان گفت: ما مدت هاست که با مجموعه بهزیستی در سطح کشور و استانها ارتباط داریم و امروز بیش از گذشته با آمادگی کامل، همکاری، همراهی و هم افزایی بین بخشی در خدمت عزیزان هستیم.

مدیرعامل بنیاد سادات کشور با بیان این مطلب که با وجود عزیزان جهادی و مدیران کارآمد بهزیستی فضا برای یاری رسانی بیشتر مهیا شده است گفت: بحمداله در سایه توجهات الهی و همت همه نیروهای مردمی ۱۱۰ سری جهیزیه در سطح کشور  با همکاری مجموعه مهر مهدوی در حال انجام هست که  کار تامین اقلام مورد نیاز زوجین تحت پوشش را بعهده گرفته اند.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک با همت و مشارکت تمامی شرکای اجتماعی و نهادهای مردمی،  روزی را شاهد باشیم که ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی نیازی به دریافت خدمات از این نهادها را نداشته باشند و تمامی مسائل و مشکلات با یاری همدیگر حل و فصل گردد.

گفتنی است در پایان این مراسم بنیاد سادات متعهد شد تمامی زوجین تحت پوشش دریافت کننده جیهزیه را با پشتیبانی بهزیستی استان به مشهد مقدس اعزام نموده و این عزیزان زندگی مشترک خودشان را با تمسک از اهل بیت علیهم السلام بویژه حضرت ثامن الحجج (ع) آغاز کنند.

کد خبر 93039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد