معرفی اعضاء هیات بازرسی در اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی

در جلسه ای که با حضور مدیر کل بهزیستی، بازرس کل استان و اعضاء شورای معاونین بهزیستی استان برگزار گردید، اعضاء هیات بازرسی اداره کل بازرسی استان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، شرفی مدیر کل بهزیستی اشاره ای به گستره و تعدد وظایف سازمان بهزیستی داشت و آماری از مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی در سطح استان را ارائه نمود. شرفی در ادامه صحبت های خود به موضوعات مختلفی که به عنوان چالش ها و مشکلات عمده مراکز هستند اشاره کرد و برای نمونه به بحث یارانه مراکز پرداخت و افزود با توجه به بالا بودن هزینه های مراکز شبانه روزی، یارانه بهزیستی تکافوی هزینه های جاری این مراکز را نمی دهد که این موضوع، مراکز فوق را با چالش های متعددی مواجه ساخته است.
️در ادامه جلسه، معاونین بهزیستی گزارش مختصری از فعالیت های حوزه کاری خود را ارائه و به بیان برخی از چالش های موجود در دستور العمل ها و بخشنامه های ابلاغی پرداختند.
️رحیمی، مدیر کل سازمان بازرسی استان در این مراسم، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه هدف، به اهداف استقرار هیات بازرسی در بهزیستی اشاره کرد و گفت با توجه به مسئولیت خطیری که سازمان بهزیستی در بحث کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی بر عهده دارد، سازمان بازرسی به دنبال این است تا از جزیره ای عمل کردن دستگاه ها برای پیشگیری از کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی مقابله کند و متولیان این موضوع مشخص و بحث کنترل و کاهش آسیب ها با انسجام بیشتری انجام شود؛ لذا در این زمینه سازمان بازرسی برای تحقق برنامه های تعیین شده در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، در کنار سازمان بهزیستی خواهد بود.
️در پایان جلسه حکم اعضاء هیات بازرسی استان که مقرر است در اداره کل بهزیستی مستقر شوند، به مدیر کل بهزیستی استان تقدیم شد.

کد خبر 92941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد