تقدیر از کارشناس آمار اداره کل بهزیستی قم

همزمان با اول آبان ماه روز آمار و برنامه ریزی طی مراسمی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از خانم فاطمه سادات محمدی کارشناس آمار اداره کل بهزیستی قم تقدیر شد.

در این مراسم که مدیران کل استان و رابطین و کارشناسان آمار ادارات مختلف حضور داشتند دکتر شاکر آرانی معاون اطلاعات و آمار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گزارش مفصلی از فعالیتهای آماری استان ارائه کرد و در پایان از رابطین و کارشناسان منتخب و برتر آمار ادارات تجلیل شد.

یکم آبان ماه در تقویم به نام روز ملی آمار و برنامه ریزی نامگذاری شده است، این امر بار دیگر اهمیت علم آمار جهت توسعه زندگی را برای مردم و مسئولان یادآور می‌شود ، ضمن تبریک روز ملی آمار و برنامه ریزی، موفقیت روزافزون همه فعالان این عرصه خصوصا خانم محمدی و خانم یوسفی را از ایزد منان خواستار است.

 هر نهاد و سازمانی جهت برنامه‌ریزی و نظم بخشیدن به امور داخلی و ارائه بهتر وظایف خود نیاز به وسیله ای دارد تا موفق عمل کند و این نیاز همانا تهیه و تنظیم آمار است.

مستند سازی سوابق آمارهای رسمی و پرسشنامه ها و نتایج طرح های آماری رسمی مربوط به گذشته علاوه بر آنکه به روشنتر شدن حافظه تاریخی هر ملت نسبت به گذشته خویش کمک می‌نماید می‌تواند برای برنامه ریزان و سیاستگذاران با شبیه سازی شرایط اجتماعی واقتصادی گذشته آثار برنامه ها وسیاست های دردست اجرا را پیش بینی نماید از این رو شناخت گذشته دارای اهمیتی برابر با شناخت وضیعت حاضر است. 


 

کد خبر 92652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد