نشست صمیمی منتخبین مردم قم در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل و معاونین بهزیستی و تشکلهای معلولین استان قم

امروز طی جلسه ای با حضور مدیر کل و معاونین بهزیستی و مدیران تشکلهای معلولین استان قم حجه الاسلام دکتر روانبخش و دکتر رئیسی منتخبین جدید مردم قم در مجلس شورای اسلامی با فرایند خدمات بهزیستی، شرایط خاص استان در بحث مهاجرپذیری و آسیب های اجتماعی و مشکلات معلولین در حوزه های مختلف و همچنین انتظارات و مطالبات جامعه هدف بهزیستی از منتخبین خود آشنا شدند.

در ابتدای این جلسه سید صادق میرئی مدیر کل و معاونین تخصصی بهزیستی استان قم گزارش مفصلی با ذکر آمار و اعداد از خدمات ، برنامه ها و ظایف بهزیستی استان ارائه کردند و انتظارت خود را ارائه نمودند در ادامه محمد چراغی نماینده کانون نابینایان جلوه امید ، مجید شکوری مدیر عامل انجمن ضایعه نخاعی ، تقی یوسفی مدیر عامل موسسه حمایت از حقوق معلولین و روح اله ذوقی مدیر عامل موسسه پرتو روشن به بیان نکاتی در خصوص مشکلات معلولین اعم از تحصیل ، اشتغال ، ازدواج ، مناسب سازی ، عدم اجرای قانون جامعه حقوق معلولین ، بیمه تکمیلی معلولین و... بیان کردند و از وکلای جدید خود در مجلس شورای اسلامی درخواست پیگیری جدی داشتند.

حجه الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره با آیاتی از قرآن کریم که می فرماید: وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا هر کس انسانی را نجات دهد و زنده بدارد، گویی همه انسان هاو بشریت را زنده داشته است لذا کار شما در بهزیستی احیاء نفوس و انسانهاست و این کار مقدس و قابل تجلیل و تقدیر است ، بنده خداقوت می گویم به همه مددکار ، مربیان ، کارشناسان و مدیران بهزیستی .

وی ادامه داد : موضوع دیگر در مقوله امور بهزیستی بحث فرهنگ سازی است همانطور که مقام معظم رهبری خدمت به معلولین را نه فقط کار بهزیستی بلکه وظیفه همه دستگاه ها و آحاد مردم می دانند باید برای این مهم فرهنگ سازی شود و از مشارکت مادی و معنوی همه استفاده شود و فراموش نکنیم در تمام امور به پیوست فرهنگی و مذهبی کارها ، طرحها و برنامه ها توجه ویژه کنیم تا اقدامات ابتر نماند و نتیجه بخش باشد .

دکتر محمد منان رِئیسی منتخب دیگر مردم قم هم در این دیدار و نشست خاطرنشان کرد : مخاطبین بهزیستی اقشار پای کار نظام و به فرموده امام (ره) پابرهنگان هستند که این اقشار ولینعمتان همه ما و فلسفه وجودی این میزها و دستگاه ها و تشکیلات هستند لذا خدمت به این جامعه هدف هم وظیفه هست و هم افتخار و بنده به این کار و پیگیری امور شما افتخار می کنم .

در خاتمه مقرر شد برای پیگیری و احصاء بهتر مشکلات جامعه هدف بهزیستی یک هیات اندیشه ورز با حضور مسولین بهزیستی و مدیران تشکلهای مرتبط تشکیل گردد و کلیه مطالبات و انتظارات و راهکارهای پیشنهادی برای پیگیری به منتخبین ارائه شود.

کد خبر 106718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد